کد خبر : 1716066 | 07 آبان 1399 ساعت 17:28 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

لورن کوشیلنی:

به خاطر اوزیل متاسفم؛ او در سطح لیگ برتر است

کاپیتان سابق باشگاه آرسنال نیز از وضعیت فعلی مسوت اوزیل ابراز تاسف کرد.

به خاطر اوزیل متاسفم؛ او در سطح لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل ستاره آلمانی و ترک تبار آرسنال در 32سالگی حالا به مهره‌ای اضافی در این تیم تبدیل شده و این در حالی است که سال‌ها عده زیادی از هواداران او معتقد بودند اوزیل می‌تواند به یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا تبدیل شود. آخرین نمونه از شرایط فعلی اوزیل در آرسنال حذف شدن نام او از فهرست توپچی‌ها برای شرکت در لیگ اروپا و لیگ برتر بود.

تعداد زیادی از بازیکنان سابق آرسنال و کارشناسان در مقابل این تصمیم باشگاه از اوزیل حمایت کردند.

 

 

1539220

 

 

کاپیتان سابق توپچی ها  لورن کوشیلنی نیز به حمایت از اوزیل پرداخت. او در مصاحبه با نشریه اکیپ گفت:« اوزیل یک پدیده است و جایی پاس می دهد که به ذهن هیچکس نمی رسد. او یک استاد واقعی است و پاس هایی باورنکردنی در هر بازی می دهد.

از شرایطی که برای او در آرسنال ایجاد شده متاسفم. سوای کیفیت فنی فوتبالی اوزیل، باید بگویم که او یک انسان فوق العاده است.

 

 

1537712

 

 

اوزیل روابط خوبی نیز با هم تیمی هایش دارد. او اقدامات انسان دوستانه زیادی انجام می دهد و به کودکان بیمار کمک می کند. او انسانی سخاوتمند است و من در دوران حضورم در آرسنال با او رابطه خوبی داشتم. با شناختی که از او دارم می دانم که اوزیل رفتاری حرفه ای از خود در تمرینات نشان می دهد و همیشه سر وقت است. او بدون شک بازیکنی در سطح لیگ برتر انگلیس است.»

دیدگاه‌ها