کد خبر : 1716082 | 07 آبان 1399 ساعت 18:15 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان داماش گیلان؛ تلخ و بی‌سرانجام

در اتفاقی عجیب داماش گیلان به دلیل عدم پرداخت مطالبات مربوط به خرید سهمیه‌اش، اکنون در آستانه حذف کامل قرار گرفته و شاید از لیگ زیر گروه کار را آغاز کند!

پایان داماش گیلان؛ تلخ و بی‌سرانجام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعاتی که درباره آینده داماش گیلان شکل گرفته بود، قرار گرفتن نام کارون اروند خرمشهر به جای داماش در قرعه کشی لیگ دسته اول کاملا مشخص کرد که این تیم در رای مربوط به کمیته انضباطی سهمیه خود را از دست داده است.

 

داماش گیلان که به دلیل اتفاقات پلی آف دو فصل قبل در لیگ دسته دوم، از سوی فدراسیون با رایزنی دستیابی به سهمیه لیگ دسته اول همراه شد و توانست امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر را دریافت کند، در پایان فصل را با حضور در رده دوازدهم خاتمه داد. این در حالی بود که در تمام طول فصل مشکلات مالی و مدیریتی همراه این تیم بود و آنها دو بازی را نیز در زمین رقبا حاضر نشده بودند.

 

در هفته‌های پایانی فصل هم این اسماعیل حاجی پور بود که امتیاز باشگاه را در اختیار فرمانداری قرار داده بود. این در حالی بود که این هبه از سوی حاجی پور در نهایت با فروش امتیاز تیم به مالک جدیدی همراه شد که هیچ تعهدی نسبت به پرداخت پول مربوط به خرید سهمیه از کارون اروند خرمشهر نداشت.

 

داماش در شرایطی طی روزهای اخیر اقدام به جذب بازیکن کرده است که اکنون در قرعه کشی لیگ دسته اول نامش قرار نگرفته بود و اکنون آنها سهمیه‌ای در لیگ دسته دوم هم ندارند! این موضوع در صورتی که باشگاه اروند خرمشهر با دریافت دوباره سهمیه خود، امتیاز لیگ دویی خود را در اختیار داماش قرار ندهد به منزله سقوط آنها به زیر گروه خواهد بود تا تیم محبوب گیلانی که از هوادارانی پرشور نیز برخوردار است با وضعیتی عجیب و باورنکردنی مواجه باشد.

 

در شرایطی که داماش امیدوار است با مساعدت مدیران استانی اقدام به پرداخت مطالبات کارون اروند کند، گفته می‌شود خرمشهری‌ها تمایلی به مذاکره مجدد ندارند و به دنبال این هستند بعد از دریافت حکم قطعی بازپس‌گیری امتیاز خود، آن را به باشگاه لیگ دویی خیبر خرم آباد بفروشند و امیدها اینچنین برای داماش کاملا به تلخی به سرانجام رسیده است.

دیدگاه‌ها