کد خبر : 1716227 | 08 آبان 1399 ساعت 15:47 | 40.6K بازدید | 2 دیدگاه

ظهور اینیستای جدید

پِدری گونزالس؛ تولد یک ستاره در بارسلونا

پدری گونزاالس با تنها 17 سال سن، نوید آینده ای درخشان را می دهد. بارسا حالا از در اختیار داشتن او به خود می بالد

پِدری گونزالس؛ تولد یک ستاره در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس زمستان گذشته بود که از لاس پالماس به بارسلونا پیوست. او نیم فصل دوم را برای تیمش بازی کرد و از تابستان به بارسا ملحق شد. پدری وقتی 16 ساله بود، نخستین بازی خود برای لاس پالماس در دسته دوم اسپانیا را تجربه کرد و همانجا بود که مسئولان رئال و بارسا را متوجه خود کرد ولی در نهایت بارسا حاضر شد 5 میلیون یورو برای اوپرداخت کند و رئال چنین ریسکی را قبول نکرد.

 

 

1537456

 

 

پدری از اولین تمریناتش با بارسا رونالد کومان را شیفته خود کرد و با شروع فصل تبدیل به بازیکن اغلب ثابت آبی اناری ها شده است. با 17 سال سن، آندرس اینیستا اولین بازی هایش برای تیم دوم بارسا را تجربه می کرد و ژاوی هنوز نتوانسته بود یک بازی هم برای تیم اول باشگاه انجام دهد.

پدری اما حالا یک نام شناخته شده در فوتبال اسپانیا و اروپاست. او شب گذشته شاید بهترین بازیکن تیمش برابر یوونتوس بود و حالا می توان گفت که ستاره ای متولد شده است.

 

 

1539477

 

 

رونالد کومان در مورد او می گوید:« با توجه به سنی که او دارد باید گفت شکل بازی اش تاثیربرانگیز است. او برابر یونوه شخصیت بالایش را نشان داد و همه باید از داشتن او خوشحال باشیم.»

 

پدری چند روز پس از نمایش ضعیفش در ال کلاسیکو با اعتماد کومان دوباره در ترکیب ثابت بارسا برابر یوونتوس قرار گرفت. برابر رئال او در سمت راست خط میانی قرار داشت تا مانع نفوذهای وینیسیوس و مندی شود اما برابر این دو یک مغلوب تمام عیار بود.

پدری که تقریبا درتمام پست های میانی برای بارسا بازی کرده، شب گذشته برابر یوونتوس همان جایی بازی می کرد که کوادرادو از یوونتوس قرار داشت. ستاره کلمبیایی برابر پدری حرفی برای گفتن نداشت و یکی از دلایل برتری بارسا بر یووه در میانه میدان، همین بازیکن 17 ساله بود. پدری فراتر از لیونل مسی، دمبله و گریزمان ظاهر شد و بیشتر تحسین ها حالا متوجه او شده است.

 

 

1539476

 

 

پدری برابر یوونتوس 41 پاس داد که 39 تای شان درست بود یعنی 95.1 درصد پاس صحیح.

در زمین حریف 32 پاس داد با دقت 91.4 درصدی. 7 توپ از دست داد و 6 بار نیز توپگیری کرد و 2 بار نیز روی او مرتکب خطا شدند.

شاید برای قضاوت در مورد او زود باشد و دادن لقب اینیستای جدید به او یک اقدام ریسکی؛ ولی در بارسلونا اطمینان دارند که ستاره ای برای یک دهه را جذب کرده اند.

دیدگاه‌ها