کد خبر : 1716232 | 08 آبان 1399 ساعت 16:10 | 51.5K بازدید | 4 دیدگاه

پس از لو رفتن اعتراض کریم به وینیسیوس

حمله گسترده برزیلی ها به بنزما؛ تو بزدل و بی‌شخصیتی

انتشار تصاویری از کریم بنزما در حال انتقاد تند از وینیسیوس، موجی از واکنش های منفی را در برزیل به همراه داشت.

حمله گسترده برزیلی ها به بنزما؛ تو بزدل و بی‌شخصیتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب در زمین گلادباخ و در حالی که با دو گل عقب بود، توانست با گل های دقیقه 87 کریم بنزما و 93 کاسیمیرو از شکست فرار کند.

ساعاتی پس از اتمام بازی تله فوت تصاویری از مکالمه بنزما و فرلاند مندی در بین دو نیمه بازی منتشر کرد که به نظر علیه وینسیوس حرف می زدند. 

در این تصاویر بنزما با زبان فرانسوی به هموطنش مندی می گفت:« به او(احتمالا وینیسیوس) پاس نده. او عملا بر علیه ما بازی می کند.»

 

 

1539167

 

 

پس از پایان بازی آمار نشان می داد که کریم بنزما در نیمه دوم حتی یک پاس هم برای وینیسیوس ارسال نکرده است. این در حالی بود که مهاجم فرانسوی در نیمه اول سه بار این کار را انجام داده بود.

 

انتشار این تصاویر در برزیل با واکنش های منفی زیادی همراه بود و بسیاری به صفحه اینستاگرام کریم حمله کردند و تعداد نظرات زیر آخرین تصویر ستاره فرانسوی از مرز 90 هزار نیز فراتر رفته است؛ در حالی که به طور معمول هر پست بنزما بین 2 تا 3 هزار نظر را به دنبال دارد.

 

 

1539481

 

 

ریچارلیسون ستاره برزیلی اورتون نیز حتی در صفحه اینستاگرام کریم نوشت که بهتر است با ارتش وینیسیوس وارد جنگ نشود.

برزیلی ها می گویند وینیسیوس همیشه از بنزما به عنوان برادر بزرگترش یاد کرده و احترام زیادی برای او قائل است و چنین رفتاری از سوی ستاره فرانسوی غیر قابل پذیرش است.

کامیلا کارلی از رادیو گلوبه در مورد بنزما گفت:«  این یک ژست زشت از سوی بنزما بود. صحبت های انتقادی در مقابل وینسیوس و به زبانی که او متوجه نمی شود، یک اقدام سطح پایین و بزدلانه است.»

 

 

1539482

 

 

مارسیو اسپیمولو از رادیو ژووِم پان اما انتقادات تندتری از بنزما کرد و گفت:« بنزما بی شخصیت و ترسو است. رفتارش مسخره و قابل سرزنش است. این یک خیانت به وینیسیوس از سوی بازیکنی است که پرونده اخاذی از هم تیمی اش(متئو والبوئنا) در کارنامه اش موجود است. بنزما به وینی و زیدان یعنی کسی که وینی را در ترکیب ثابت به میدان فرستاده، بی احترامی کرد. این رفتار او خجالت آور است.»

 

دیدگاه‌ها