کد خبر : 1716240 | 08 آبان 1399 ساعت 16:50 | 40.4K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

سرنوشت تلخ ستاره سابق ایتالیا؛ از میلان به دسته 3

السیو چرچی ستاره سابق فیورنتینا، تورینو، اتلتیکو و میلان با 14 بازی ملی، حالا در دسته سوم ایتالیا بازی می کند.

سرنوشت تلخ ستاره سابق ایتالیا؛ از میلان به دسته 3

به گزارش "ورزش سه"، السیو چرچی پس از هفت سال حضور در رم، سال 2010 بود که به فیورنتینا پیوست و تا 2012 نیز برای این تیم بازی کرد تا اینکه راهی تورینو شد. او درخشش او در همین تیم بود و دو سال بعد راهی اتلتیکو مادرید شد ولی اوضاع برای او در مادرید اسفناک پیش رفت و یک سال بعد مجبور شد قرضی به میلان برود.

 

 

999197

 

 

او سپس برای جنووا، ورونا، آنکاراگوجو و سالرنیتانا(دسته دوم) بازی کرد و در روز پایانی انتقالات تابستانی گذشته وقتی هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرد، با قراردادی سه ساله به تیم دسته سومی آرتزو از منطقه توسکانی ملحق شد. 

 

چرچی تنها 33 سال دارد و حالا با افتی عجیب باید در سری C به فوتبال ادامه بدهد. چرچی در مورد شرایطش به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« واضح است که پشیمانم. اگر 33 ساله هستم و در دسته سوم بازی می کنم، یعنی یک جای راه را اشتباه رفته ام. با این حال چالش حضور در آرتزو را پذیرفتم و می دانم که هنوز قادر به انجام کارهای مهمی در زمین فوتبال هستم.»

 

 

1026382

 

 

چرچی ادامه داد:« اگر به عقب برگردم، هرگز از تورینو جدا نمی شوم. رفتن به اتلتیکو اشتباه بزرگی بود ولی اتفاقی است که افتاده و نمی توان تغییرش داد. مسئول اول و آخر این اشتباه نیز خودم هستم. اینجا در آرتزو خیلی محبوبم و خودم را بازیکن مهمی می بینم. از توسکانی خاطرات خوبی به خاطر بازی برای فیورنتینا دارم و حالا امیدوارم در آرتزو نیز احساسات خوبی را تجربه کنم.»

 

 

1539487

دیدگاه‌ها