کد خبر : 1716248 | 08 آبان 1399 ساعت 17:27 | 168.8K بازدید | 38 دیدگاه

پس از نشست هیات مدیره؛

رسمی؛ جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس شد

بعد نشست امروز اعضای هیات مدیره پرسپولیس، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب و معرفی شد.

رسمی؛ جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس شد

به گزارش “ورزش سه”، بعد از استعفای مهدی رسول پناه، از میان گزینه‌های مطرح شده برای صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس در نهایت جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد و کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

باشگاه پرسپولیس که فصل عجیبی را از نظر مدیریت در لیگ نوزدهم پشت سر گذاشته بود، کار را با ایرج عرب آغاز کرد. مدیری که در دوره‌اش برانکو ایوانکوویچ از سمت سرمربیگری تیم کنار رفته بود و اوضاع به شدت علیه مدیریت بود. با این حال عرب موفق شد با حفظ تمامی بازیکنان و جذب چند ستاره دیگر و در ادامه عقد قرارداد با گابریل کالدرون، کار را به خوبی در لیگ نوزدهم پیش ببرد. با این حال فشارها و هجمه‌ها در خصوص جدایی برانکو باعث شد تا او در همان هفته‌های ابتدایی کار را به محمدحسن انصاریفرد بسپارد. انصاریفرد هم اما نتوانست شرایط را در بخش مدیریت خوب پیش ببرد و در نهایت اختلاف نظر با اعضای هیات مدیره باعث کناره گیری او شد تا رسول پناه به عنوان مهره گمنام هیات مدیره در ادامه فصل روی صندلی مدیریت حاضر شود.

 

رسول پناه که هیچ سابقه مدیریتی در بخش ورزش از او دیده نمی‌شود، همانند چند مدیر سابق در این باشگاه اما توانست با جام قهرمانی لیگ عکس یادگاری بگیرد و البته پایان فصل پرماجرایی را پشت سر گذاشت. جدایی چند ستاره تیم و قراردادهای عجیب که دست باشگاه را کاملا مقابل این جدایی‌ها بسته نگه داشت از یک سو و از سوی دیگر ماجرای اختلاف نظر شدید با کادرفنی تیم که با حضور در فینال آسیا به طور کامل تحت حمایت هواداران قرار داشتند، باعث شد تا او نیز صندلی مدیریت را ترک کند.

 

اکنون با انجام مذاکرات و در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، این جعفر سمیعی است که توانسته به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود. سمیعی که مدیرعامل کل حراست وزارت ورزش محسوب می‌شود و سابقه مدیرکلی حراست شهرداری تهران نیز در کارنامه وی دیده می‌شود، اکنون با نظر وزارت ورزش قرار است به عنوان مدیر جدید باشگاه کار را آغاز کند و چالش‌های پیش رو را  کنار بزند.

دیدگاه‌ها