کد خبر : 1716281 | 08 آبان 1399 ساعت 21:01 | 47.6K بازدید | 5 دیدگاه

علیپور: مشکلات پرسپولیس با حضور سمیعی حل می شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است با حضور مدیرعامل جدید بسیاری از مشکلات این تیم خواهد شد.

علیپور: مشکلات پرسپولیس با حضور سمیعی حل می شود

به گزارش ورزش سه، عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس  در گفتگوی تلفنی در ارتباط با  انتصاب جعفر سمیعی به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت : جعفر سمیعی مدیر جوانی است و با حضور وی بسیاری از مشکلات پرسپولیس حل می شود.

 

وی همچنین اظهار داشت: امروز جلسه هیئت مدیره برگزار شد و بررسی های مختلفی صورت گرفت. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با در نظر گرفتن تمامی جوانب و  قوانین حاکم در کشور مثل قانون بازنشسته ها و دوشغله ها در نهایت اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند جعفر سمیعی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کنند

وی افزود: سمیعی از مدیران جوان این کشور است که در مناصب مختلف موفق بوده است. امیدوارم تا زمان کمی که تا فینال قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا و  مسابقات لیگ برتر باقی مانده است وی کار را در دست بگیرد و موفق شود‌.

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد:  با تلاشهای یحیی گل‌محمدی و کادر فنی‌اش و بازیکنان متعصب و حمایت هواداران انشاالله روز های آینده پرسپولیس شاهد روزهای بسیار خوبی باشد.

علیپور درباره انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی پرسپولیس گفت: در جلسه امروز تنها مدیرعامل را انتخاب کردیم و وی می تواند درباره معاونان مخالف و فعالیت‌هایی که باید در باشگاه انجام شود تصمیم گیری کند‌.

 

وی درباره اینکه سمیعی با توجه به سابقه فعالیت خود به عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش برای تلطیف حواشی و بحث مربوط به قراردادها به عنوان مدیرعامل انتخاب شده گفت: در هیات مدیره پرسپولیس جوانب مختلف را بررسی کردیم. سمیعی از مدیران جوان است و جوان‌گرایی یک اصل مهم برای ما بود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: مشکلات و حواشی ای که کنار این باشگاه وجود دارد هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برمبنای تمام این مسائل قرار شد سمیعی مدیرعامل شود. با حضور وی بسیاری از مشکلات موجود در پرسپولیس حل می شود.

 

علیپور درباره اینکه آیا قرار است سمیعی همچنان به عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش فعالیت کند، توضیح داد:  در هر صورت وقتی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس منصوب شده اند باید یک شغل داشته باشند.

وی درباره احتمال اضافه شدن افرادی مانند علی پروین به هیات مدیره پرسپولیس گفت: این موضوع را باید مجمع باشگاه تصمیم بگیرد اما تا الان من در جریان نیستم.

عضو هیات مذیره پرسپولیس در ادامه گفت و گو با اخبار ورزشی درباره اینکه آیا مهدی رسول پناه هم در جلسه امروز حضور داشت پاسخ داد: رسول پناه در جلسه نبود اما سایر اعضای هیات مدیره حضور داشتند.

دیدگاه‌ها