کد خبر : 1716249 | 08 آبان 1399 ساعت 17:38 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

تعویق جام حذفی فوتبال فرانسه به خاطر کرونا

قوانین محدودیتی جدید در فرانسه به خاطر شیوع کرونا مانع برگزاری دورهای ابتدایی جام حذفی در این کشور شد.

تعویق جام حذفی فوتبال فرانسه به خاطر کرونا

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در فرانسه به حالت نیمه تعطیل درآمد. رقابت‌های حرفه‌ای ادامه می‌یابد اما برخی مسابقات به حالت تعلیق در می آید.

 فرانسه این روزها یکی از این کشورهای قربانی ویروس کروناست. امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز گذشته قوانین جدید قرنطینه را اعلام کرد؛ قوانینی که ورزش ها را نیز شامل می شود ولی مانعی بر سر راه لوشامپیونا نخواهد بود.

 

 

1519001

 

 

فرانسه در هفته‌ای که گذشت بیش از 250 هزار مورد ابتلای جدید به کرونا داشته که این مسئله باعث نگرانی همه شده است و به این ترتیب قرار شد تمام مراکز تجاری و غیر ضروری بسته شود.

برخلاف فصل بهار که به سرعت لیگ فرانسه تعطیل شد اما اکنون فوتبال حرفه‌ای در این کشور همچنان ادامه خواهد یافت و لیگ 1 و لیگ 2 این کشور پشت درهای بسته برگزار می شود. در عین حال مراحل ابتدایی جام حذفی که در آن تیم های لیگ 1 و 2 حاضر نیستند، به انجام نخواهد رسید.

 

وزیر ورزش فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد که هفته آینده از نظر اقتصادی و از نظر انسانی بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل می‌خواهم تایید کنم که ورزش حرفه‌ای می‌تواند ادامه یابد. ورزشکاران حرفه ای می‌توانند تمرین کنند و به رقابت بپردازند. سفرهای حرفه‌ای هم برای آن‌ها تایید خواهد شد.

اتحادیه فرانسه در این زمینه اعلام کرده فوتبال‌های دسته سوم، فوتبال بانوان و فوتسال هم پشت درهای بسته برگزار خواهد شد اما فوتبال‌های رده پایین‌تر از این سطح مانند رده جوانان به تعویق می‌افتد. 

دیدگاه‌ها