کد خبر : 1716253 | 08 آبان 1399 ساعت 18:23 | 32.5K بازدید | 2 دیدگاه

برای یووه متاسفم

کاپلو: یوونتوس باید 8 گل از بارسا می خورد

فابیو کاپلو از کیفیت پایین بازی یوونتوس برابر بارسا شگفت زده است.

کاپلو: یوونتوس باید 8 گل از بارسا می خورد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین هفته از لیگ قهرمانان بارسلونا توانست در زمین یوونتوس 0-2 پیروز شود و شکست در ال کلاسیکو را به دست فراموشی بسپارد. عثمان دمبله و لیونل مسی امشب توانستند زننده گل های پیروزی بخش بارسا باشند.

با این برد بارسا توانست برای اولین بار در تاریخ خود در تورین بر یوونتوس پیروز شود. بارسا پیش از این شش بار در زمین یوونتوس به میدان رفته بود و حاصل کار سه شکست و سه تساوی بود.

 

 

1539498

 

 

یوونتوس با وجود میزبانی، پایین از انتظارات ظاهر شد و به خصوص غیبت کریستیانو رونالدو کاملا مشهود بود. آندره آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس نتوانست تیمش را در غیابت بازیکنان تاثیرگذارش به خوبی در زمین هدایت کند و خوش شانس بود که تنها با دو گل بازنده زمین را ترک کرد.

 

فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی در مورد بازی شب گذشته به اسکای اسپورتس گفت:« یوونتوس برابر بارسای بحران زده بیش از اندازه زجر کشید. این است فرق بین یکی از تیم های درجه یک ایتالیا با تیمی در حال بازسازی که چند روز قبل در ال کلاسیکو نیز شکست خورده است. باید بگویم که از این بابت متاسفم شدم. از این همه تفاوت در شکل بازی دو تیم شگفت زده ام. بارسا واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد و می توانستند به جای دو گل، هشت گل به یوونتوس بزند. بارسا را تیمی تهاجمی با دینامیکی بسیار بالا دیدم. مسی هم در تمام نقاط زمین فعال بود و مشارکت بالایی داشت.»

 

 

1539385

 

 

کاپلو ادامه داد:« فدریکو کیه زا اغلب در میانه زمین آزاد بود اما همه توپ ها را به دیبالا و سمتی که او بود، پاس می دادند. اینگونه یوونتوس نمی توانست بازی را باز کند و بارسا با توپگیری، خلق موقعیت می کرد. سرعت تیمی یووه هم پایین بود و اغلب در کورس ها جا می ماندند و بازیکنان بارسا دست شان را می خواندند.»

 

 

دیدگاه‌ها