کد خبر : 1716256 | 08 آبان 1399 ساعت 18:35 | 56.2K بازدید | 2 دیدگاه

جوردی فاره:

رئیس بارسا شوم، مسی مایکل جردن جدید خواهد شد

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا قصد دارد لیونل مسی را مادام العمر در بارسا حفظ کرده و به مایکل جوردن جدید تبدیل کند.

رئیس بارسا شوم، مسی مایکل جردن جدید خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، جوردی فاره با ایجاد کمپینی بر ضد جوزپ ماریا بارتومئو در نهایت توانست رفراندوم علیه او را قطعی کند. اتفاقی که باعث شد بارتومئو 5 ماه مانده به پایان ریاست، از سمتش استعفا کند.

فاره اطمینان دارد که در انتخابات ریاست بارسلونا او برنده نهایی خواهد بود و مهمترین هدفش حفظ لیونل مسی است.

 

 

1532049

 

 

فاره به تیک اسپورتس آرژانتین گفت:« صبر نمی کنم تا انتخابم به عنوان رئیس بارسا قطعی شود و سپس با پدر مسی پای میز مذاکره بنشینم. به زودی تماس ها با خورخه مسی را شروع خواهم کرد و هدفم این است که تا روز انتخابات، ماندنی شدن مسی قطعی شده باشد و خیال همه از این بابت راحت شود.

اگر من رئیس بارسلونا شوم، که مطمئنم خواهم شد، قراردادی مادام العمر با مسی امضا می کنم. او باید برای همیشه در بارسا بماند و همینجا بازنشسته شود.»

 

 

1539471

 

 

فاره ادامه داد:« مسی باید رئیس افتخاری و سفیر جهانی بارسا شود. از برند بارسا و مسی می توان مبالغ کلانی به دست آورد. پروژه ای اقتصادی با مسی مدنظر دارم که شخصا برایش توضیح خواهم داد. ما مسی را تبدیل به مایکل جوردن جدید خواهیم کرد. یک برند جهانی پولساز.

پیوستن به نیوولزاولدبویز؟ از نظر من اصلا اشکالی ندارد که او یک سال به تیم کودکی هایش برود و سپس برگردد. ما قدردان مسی هستیم و هرگز مانعش نخواهیم شد.»

 

 

دیدگاه‌ها