کد خبر : 1716268 | 08 آبان 1399 ساعت 19:40 | 45.5K بازدید | 5 دیدگاه

لمپارد انتخاب کرد؛ مسی بهتر از رونالدو

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در یک پرسش و پاسخ، بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دست به انتخاب زده و نظر خود را درباره آنها مطرح کرد.

لمپارد انتخاب کرد؛ مسی بهتر از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی و ستاره سالهای گذشته این تیم و فوتبال انگلیس در یک جلسه پرسش و پاسخ بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دست به انتخاب زده و گفت کدامیک از این دو ابرستاره حال حاضر فوتبال دنیا را فوتبالیست بهتری می‌داند.

 

1536209

 

فرانک لمپارد با شرکت در برنامه پرسش و پاسخ هیوندای که یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه چلسی به حساب می‌آید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدامیک را فوتبالیست بهتری می‌داند گفت: " من مسی را انتخاب می کنم. به علت استعداد ناب و طبیعی‌اش. اما باید به این هم اشاره کنم که آنچه کریستیانو رونالدو انجام داده هم واقعاً خارق العاده بوده".

 

1538900

 

لمپارد در پاسخ به این سوال که در دوران فوتبالی‌اش زمانی که بارها با پیراهن چلسی مقابل بارسا بازی کرده فوتبال بازی کردن مقابل کدام ستاره های این تیم را دشوارتر دیده گفت: " دو ستاره بارسا که بازی مقابل آنها سخت ترین بود به نظر من ژاوی و اینیستا بودند. دو بازیکن بزرگی که جثه بزرگی نداشتند. این نشان می دهد بر خلاف اینکه خیلی ها تصور می کنند برای فوتبالیست شدن نیازی به جثه بزرگ داشتن نیست".

 

لمپارد در ادامه تیم رویایی ستاره هایی که مقابل آنها بازی کرده را انتخاب کرد. لمپارد در این باره گفت: " بهترین بازیکنانی که مقابل آنها بازی کرده ام اگر بخواهم از بین آنها یک تیم انتخاب کنم مانوئل نویر، ریو فردیناند، استیون جرارد، زیدان، رونالدینیو، مسی و کریس رونالدو هستند".

 

 

دیدگاه‌ها