کد خبر : 1716278 | 08 آبان 1399 ساعت 20:40 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: قبول کنید صدرنشینی لوشامپیونا ساده نیست

توماس توخل سرمربی PSG بعد از پیروزی تیمش مقابل باشاک‌شهیر از منتقدین خود به شدت انتقاد کرده و گفت علیه او و تیمش بی انصافی می‌شود.

توخل: قبول کنید صدرنشینی لوشامپیونا ساده نیست

به گزارش ورزش سه، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل باشاک شهیر ترکیه به منتقدین خود و PSG حمله کرده و گفت در حق تیمش بی انصافی می‌شود و منتقدین باید قبول کنند که PSG عملکردی عالی داشته و دارد.

 

1539525

 

پاری سن ژرمن بعد از شکست خانگی هفته گذشته مقابل منچستریونایتد با انتقادهای زیادی مواجه شده بود ولی شاگردان توخل دیشب موفق شدند قهرمان لیگ ترکیه را 2-0 شکست دهند تا در رتبه دوم جدول گروه H لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

 

توماس توخل بعد از بازی دیشب در گفتگو با خبرنگاران گفت: " می توانیم تا ابد به این حرفها ادامه بدهیم و بگوییم هر اتفاقی که افتاده تقصیر من بوده. اشکالی ندارد، می توانید از من انتقاد کنید ولی بیایید واقع گرا باشیم. در ایتالیا یوونتوس صدرنشین لیگ است؟ نه. در انگلیس، لیورپول یا منچسترسیتی صدرنشین هستند؟ در اسپانیا الان بارسلونا صدرنشین است یا رئال مادرید؟ هیچکدام".

 

1539527

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " ولی ما صدرنشین لیگ1 هستیم. در همین حال همه می گویند بله لیگ فرانسه که برای PSG کاری ندارد. ولی اینطور نیست. لوشامپیونا ساده نیست. فکر کنم بهتر است همه این را به عنوان یک واقعیت بپذیرند که تیمی که صدرنشین لیگ فرانسه است حتماً عملکردی عالی دارد".

 

 

دیدگاه‌ها