کد خبر : 1716285 | 08 آبان 1399 ساعت 21:25 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر: می‌دانستیم که باید در کارهای دفاعی بهتر شویم

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، از اینکه تیمش توانست به شکست سنگین مقابل تاتنهام واکنش منناسبی نشان بدهد، ابراز خشنودی کرد.

مگوایر: می‌دانستیم که باید در کارهای دفاعی بهتر شویم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل جدید را چندان خوب شروع نکرد و شکست 6-1 مقابل تاتنهام، انتقادها از تیم اوله گنار سولسشر را به اوج رساند.


اما پس از آن یونایتدها توانستند مقابل نیوکاسل با نتیجه 4-1 به پیروزی برسند، در خانه پاری سن ژرمن 2-1 پیروز شوند و در نهایت شب گذشته با 5 گل لایپزیش را از پیش رو بردارند.  

 

1539540


او به MUTV گفت:" بعد از دیدار مقابل تاتنهام، همه ما بسیار ناراحت بودیم و تنها سه بازی بعد از شروع فصل، به نظر می رسید در بحران قرار داریم. احساس عجیبی بود اما انتظار نداریم در الدترافورد شکست بخوریم و مطمئنا انتظار نداریم که آن طور ببازیم.


در سه دیدار ابتدایی، فرصت های زیادی به حریفان دادیم. بنابراین به عنوان یک واحد تدافعی که فصل گذشته توانستیم کلین شیت های زیادی در دیدارهای اروپایی داشته باشیم، می دانستیم که برای رسیدن به انسجام، باید پیشرفت زیادی بکنیم. 
ما در تمرینات خیلی سخت تلاش کردیم و بعد از وقفه بازی های ملی، مانند فصل گذشته روند گل نخوردن را شروع کردیم. 

 

1539539


برای من به عنوان یک مدافع مهم است که به مهاجمان‌مان این فرصت را بدهیم که گل بزنند و بازی را ببریم. یک، دو سه گل باید برای پیروزی کافی باشید. در حال حاضر، ما این کار را انجام می دهیم. این تنها شروع کار است و هنوز در ابتدای فصل قرار داریم. 


فصلی طولانی در پیش است اما باید پیشرفت کنیم. این را می دانیم و هر لحظه به دنبال آن هستیم. اما مسیری طولانی در پیش است."

 

دیدگاه‌ها