کد خبر : 1716289 | 08 آبان 1399 ساعت 22:08 | 42.2K بازدید | 2 دیدگاه

پرسپولیس خواهان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی

باشگاه پرسپولیس از فیفا درخواست کرد مجوز فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم را مجددا صادر کند.

پرسپولیس خواهان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دیروز چهارشنبه، با ارسال نامه‌ای به فیفا که برای فدراسیون فوتبال ایران، برانکو ایوانکوویچ و وکیل او دارو بوشیچ نیز ارسال شد، خواهان لغو محرومیت از ثبت نقل و انتقالات (باز شدن پنجره نقل و انتقالات)، با توجه به پرداخت و تسویه کل بدهی خود به طلبکار(برانکو ایوانکوویچ) گردید.

 

در این نامه چنین آمده است: «امیدواریم در هنگام مطالعه این نامه در سلامت کامل و روحیه‌ای شاد به سر ببرید. گزارش بانکی که به عنوان مدرک پرداخت است و توسط آقای برانکو ایوانکوویچ و وکیل ایشان، آقای دارو بوشیچ برای ما ارسال شده است، به طور واضح، تصریح می‌دارد که مبالغ مورد نظر توسط پرسپولیس به حساب طلبکار واریز شده است.»

 

این گزارش بانکی اظهار می‌کند که طلبکار تا تاریخ ۲۷ اکتبر۲۰۲۰ مبلغ یک میلیون و ۲۵ هزار و ۷۸۷ یورو از پرسپولیس دریافت نموده است. علاوه بر آن، این باشگاه امروز، چهارشنبه ۲۸ اکتبر۲۰۲۰ نیز همان‌طور که تضمین نموده بود،آخرین بخش بدهی را پرداخت و واریز کرد. به این ترتیب، باشگاه پرسپولیس به عنوان بدهکار، تمام مبلغ بدهی را به طلبکار، جناب آقای برانکو ایوانکوویچ، پرداخت نموده است. از آن‌جا که پرسپولیس در حال حاضر به دلیل عدم پرداخت بدهی، با تحریم ثبت بازیکنان جدید مواجه است و از آن‌جا که حالا نسبت به انجام تعهدات خود به صورت کامل، اقدام کرده است، بنا بر این محترمانه درخواست می‌کنیم که این محرومیت از پنجره نقل و انتقالات بازیکنان در اولین فرصت ممکن برداشته شود.

 

همچنین دارو بوشیچ، وکیل برانکو امروز پنج شنبه در نامه‌ای به فیفا وصول تمام مطالبات را اعلام کرد. در این نامه با اشاره به مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس برای تامین منابع مالی و انتقال پول داشت از سرپرست باشگاه و مدیران اجرایی برای انجام تعهدات تشکر شد.

 

در این نامه همچنین تاکید شد که برانکو ایوانکوویچ با دریافت تمام مطالبات خود، دیگر ادعای مالی ندارد و امیدوار هستند که محرومیت پرسپولیس، پایان یابد.

دیدگاه‌ها