کد خبر : 1716304 | 08 آبان 1399 ساعت 23:53 | 91.7K بازدید | 4 دیدگاه

با پایان بحران پرونده برانکو ایوانکوویچ؛

فوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پرونده نقل و انتقالاتی این تیم باز شده است.

فوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

به گزارش ورزش سه، پرسپولیسی ها که پس از ناکامی در پرداخت مطالبات برانکو، خود را در آستانه کسر امتیاز یا سقوط به لیگ یک می‌دیدند، توانستند حقوق معوقه برانکو ایوانکوویچ را پس از یک و نیم سال به او بدهند و پرونده را به فرجام برسانند.

 

امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در این باره گفته است: فیفا با ارسال نامه‌ای به دارو بوشیچ، نماینده حقوقی برانکو ایوانکوویچ و باشگاه که رونوشت آن برای فدراسیون فوتبال نیز فرستاده شد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، خبر داد.

 

در این نامه آمده است: به این وسیله در خصوص پرونده به شماره گلاسه مورد نظر، دریافت مکاتبه نماینده قانونی آقای برانکو ایوانکوویچ که امروز ۲۹ اکتبر ارسال شد را تایید می‌نماییم که کپی آن پیوست می‌شود. در این ارتباط متوجه شدیم، آقای برانکو ایوانکوویچ، تمامی مبالغ طلب خود را مطابق رای صادره تک داور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا به تاریخ ۲۶فوریه ۲۰۲۰، دریافت نموده است.

 

باشگاه پرسپولیس همچنین خبر داد: «در نتیجه به اطلاع شما می‌رسانیم که روند انضباطی حاضر بسته اعلام می‌شود و تحریم اعمال شده نقل و انتقالاتی بازیکنان پرسپولیس، برداشته شده است.»

دیدگاه‌ها