کد خبر : 1716291 | 08 آبان 1399 ساعت 22:27 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیر دروازه مانع از گل شدن پنالتی زلاتان (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ ستاره آث میلان که اخیراً برای این تیم بسیار درخشان ظاهر شده بود در جریان بازی مقابل اسپارتا پراگ در لیگ اروپا یک پنالتی از دست داد.

تیر دروازه مانع از گل شدن پنالتی زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نیمه اول دیدار آث میلان و اسپارتا پراگ در چارچوب لیگ اروپا دقایقی پیش با نتیجه 1-0 سود به سود میلان به پایان رسید یکی از اتفاقات مورد توجه این نیمه ضربه پنالتی ای بود که توسط زلاتان ابراهیموویچ به هدر رفت.

 

زلاتان پا به سن گذاشته در روزهای اخیر ستاره اول میلان بوده و نام خود را به عنوان بهترین گلزن این تیم مطرح کرده بود. زلاتان هفته پیش در دربی شهر میلان دو گل برای روسونری زد تا مهمترین نقش را در پیروزی 2-1 مقابل اینتر بازی کند. در جریان تساوی 3-3 روز دوشنبه میلان مقابل رم هم زلاتان برای تیمش دو گل زد تا نشان دهد در حال حاضر یکی از بهترین دارایی های این تیم است.

 

1539552

براهیم دیاز گل اول میلان را در نیمه اول به ثمر رساند

 

اما در نیمه اول دیدار میلان مقابل اسپارتا پراگ که از ساعتی پیش در سن سیرو آغاز شده درحالیکه میلان با گل براهیم دیاز در دقیقه 24 از حریف پیش افتاده بود در دقیقه 36 میلان صاحب یک پنالتی شده و زلاتان پشت توپ قرار گرفت.

 

1539551

 

1539554

پنالتی زلاتان برای میلان با برخورد به تیر افقی از دست رفت

 

درحالیکه همه انتظار داشتند شاهد شروع گلزنی زلاتان در این بازی باشند او توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا این فرصت طلایی از دست برود. نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود میلان به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها