کد خبر : 1716301 | 08 آبان 1399 ساعت 23:30 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای یورگن کلوپ، سبیل و اسکوبار (عکس)

یورگن کلوپ با تشبیه کردن قیافه یک خبرنگار با پابلو اسکوبار قاچاقچی مشهور آمریکای جنوبی خبرساز شد.

ماجرای یورگن کلوپ، سبیل و اسکوبار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و فرد ستاره خط میانی منچستریونایتد این هفته در یک مورد با هم اتفاق نظر داشتند: تشبیه قیافه یک خبرنگار به پابلو اسکوبار، قاچاقچی بزرگ و معروف آمریکای جنوبی.

 

1539550

 

یورگن کلوپ روز سه شنبه بعد از پیروزی 2-0 لیورپول بر میتیلند دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت با دیدن خبرنگار مورد اشاره که نامش فرد کالدرا است با کشیدن انگشت بر بالای لبهایش به سبیل او اشاره کرد و به خبرنگاری که مقابلش ایستاده بود گفت: " عجب! اون کیه؟ یک فیلمی بود راجع به قاچاقچی معروف کلمبیایی؟ "

 

1539574

یورگن کلوپ در حال صحبت درباره شباهت یک خبرنگار به پابلو اسکوبار

 

خبرنگار در ادامه به کلوپ می‌گوید نامی که دنبالش می‌گردد پابلو اسکوبار است. کلوپ در پاسخ می‌گوید: " بله‌، یک کم شبیهه" و سپس صدای قهقهه خنده‌های معروف کلوپ بلند می‌شود. کلوپ در ادامه گفت: " ما چیزهایی راجع به سبیل شنیده بودیم ولی لازم نیست نگرانش باشیم".

 

خبرنگار در ادامه از کلوپ پرسید: " تا حالا به این فکر کردی که سبیل بگذاری؟ " کلوپ در پاسخ به خبرنگار گفت: " همین الان دارم. فقط تصمیم گرفتم بگذارم ریشم بهش متصل بشه".

 

 

در پایان بازی دیشب اما این خبرنگار یعنی فرد کالدیرا بار دیگر به خاطر شباهتش به پابلو اسکوبار سوژه می‌شود و این بار نوبت فرد ستاره خط میانی منچستریونایتد است که به این خاطر مورد توجه قرار گیرد.

 

1539576

فرد کالدیرا، خبرنگاری که کلوپ به شباهتش به پابلو اسکوبار اشاره کرده بود

 

فرد پس از دیدار منچستریونایتد و لایپزیش که با پیروزی 5-0 شیاطین سرخ در اولدترافورد به پایان رسید مقابل خبرنگاران قرار گرفت. درحالیکه فرد در مقابل خبرنگاران ایستاده بود فرد کالدرا سوالی از او پرسید و یک خبرنگار دیگر در میان صحبت او وارد شد و خطاب به فرد گفت: " کلوپ بهش گفته پابلو اسکوبار". ستاره منچستریونایتد که نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد انگشت خود را روی قسمت بالای لبها گذاشت تا به سبیل اشاره کند و گفت: " شاید به همین خاطر بوده که شبیه پابلو اسکوبار به نظر می آد".

 

1539573

واکنش توییتری فرد کالدرای خبرنگار به فرد ستاره منچستریونایتد که توسط او هم به اسکوبار تشبیه شد

 

 

 

دیدگاه‌ها