کد خبر : 1716314 | 09 آبان 1399 ساعت 00:33 | 42.4K بازدید | 5 دیدگاه

غیبت بیرانوند در برد بزرگ آنتورپ برابر تاتنهام

تیم آنتورپ بلژیک در شب نیمکت‌نشینی دروازه‌بان ایرانی خود مقابل تاتنهام به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد.

غیبت بیرانوند در برد بزرگ آنتورپ برابر تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ اروپا در گروه J تیم رویال آنتورپ که مثل نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها علیرضا بیرانوند را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ پنج‌شنبه شب در بوسویل استادیوم مقابل تاتنهام انگلیس قرار گرفت.

 

آنتورپ که نمایش پایاپایی مقابل شاگردان ژوزه مورینیو ارائه می‌داد، در دقیقه ۲۹ روی توپ‌گیری عالی ام‌بوکانی در میانه زمین، حرکت سریع او به سمت محوطه جریمه و پاس در عرض این بازیکن، با شوت روی پا و محکم رافائلوف دروازه هوگو لوریس را باز کرد.

 

1539587

 

در نیمه دوم تلاش ستاره‌های تاتنهام مقابل رویال آنتورپ نتیجه‌ای به همراه نداشت و در نهایت یاران بیرانوند موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و به برتری یک بر صفر خانگی برسند تا در پایان بازی‌های هفته دوم، صدرنشین گروه J لیگ اروپا شوند.

 

تیم آنتورپ در حالی توانست شاگردان مورینیو را با یک گل شکست دهد که در ژوپیر لیگ نیز شرایط بسیار خوبی دارد و صدرنشین این رقابت‌ها است.

 

1539588

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی آنتورپ که در فهرست بازی اخیرشان در ژوپیر لیگ حضور نداشت و پیش از آن در لیگ اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان نیمکت‌نشین بود، بازی برابر تاتنهام را نیز از روی نیمکت دنبال کرد.

 

ژان بوته، دروازه‌بان فرانسوی آنتورپ در دیدار مقابل تاتنهام دو مهار، یک مُشت توپ، ۵۶ لمس توپ، ۱۰ پاس درست، ۱۱ توپ بلند صحیح، دو دفع توپ و یک برتری در نبردهای هوایی داشت.

دیدگاه‌ها