کد خبر : 1716316 | 09 آبان 1399 ساعت 01:03 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

تست کرونا سردار آزمون منفی شد

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ مشکلی برای همراهی تیمش در بازی‌های آینده ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از آنکه در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، زودتر از سایر ملی پوشان اردو را ترک کرد و به روسیه رفت تا آماده حضور در ترکیب زنیت سنت‌پترزبورگ در لیگ برتر این کشور شود.

 

این مهاجم ملی‌پوش ایرانی پس از حضور ۶۶ دقیقه‌ای در دیدار لیگ برتر روسیه مقابل سوچی و بازی ۹۰ دقیقه‌ای برابر کلوب بروژ بلژیک، در دو بازی گذشته تیم زنیت سنت‌پترزبورگ به دلیل بیماری حضور نداشته و گفته می‌شد مشکوک به کرونا است.

 

1539591

 

آزمون پس از آنکه در جریان تمرینات زنیت سنت‌پترزبورگ علائمی مشکوک به کرونا داشت، با نظر سرگی سماک سرمربی این تیم به قرنطینه خانگی رفت و روز بعد، از او آزمایش کرونا گرفته شد.

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه برابر روبین کازان که تیم سابق او بود، نتوانست به دلیل بیماری به میدان برود و دو شب قبل هم بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند آلمان را از دست داد؛ مسابقه‌ای که با شکست تیم روسی همراه بود.

 

رسانه‌های روسی خبر داده‌اند که تست کرونا سردار آزمون مجددا منفی شده و این مهاجم با رفع کامل بیماری‌اش که احتمالا سرماخوردگی است، می‌تواند در بازی آینده زنیت سنت‌پترزبورگ که روز یکشنبه هفته آینده مقابل تیم خیمکی برگزار می‌شود، به میدان برود.

دیدگاه‌ها