کد خبر : 1716320 | 09 آبان 1399 ساعت 02:42 | 78.5K بازدید | 4 دیدگاه

فردا 11 صبح می‌بینم‌تان!

خط و نشان مورینیو بعد از شکست مقابل آنتورپ

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل آنتورپ در لیگ اروپا، به شدت به بازیکنان ذخیره‌اش که در این دیدار به میدان رفتند، حمله کرد.

خط و نشان مورینیو بعد از شکست مقابل آنتورپ

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو برای دیدار امشب مقابل آنتورپ، در ترکیب اصلی تیمش نسبت به دیدار ابتدای هفته برابر برنلی، 9 تغییر ایجاد کرد تا فرصت بازی به بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر به میدان می روند، برسد.

اما نمایش ضعیف و ناامیدکننده شاگردانش باعث شد تا او بین دو نیمه دست به چهار تعویض بزند و دله آلی، استیون برخواین، کارلوس وینیسیوس و جیووانی لوسلسو را از زمین بیرون بکشد.  دله آلی در همه رقابت های این فصل تنها 3 بار در ترکیب اصلی تاتنهام قرار گرفت و تنها در یک بازی تا انتها در زمین ماند.

در کنفرانس مطبوعاتی، وقتی از مورینیو سوال شد که درباره عملکرد دله آلی چه فکر می کند، از پاسخ دادن امتناع کرد اما گفت که عملکرد کل تیم گویای همه چیز است:" نمی خواهم بازیکنان را نفر به نفر آنالیز کنم.

 

1539601

 

درست است که بگوییم بازیکنانی که نمایش بدی داشتند، روی تیم تاثیرگذار بودند اما تیم هم روی عملکرد فردی تاثیر می گذارد. من از کسی نام نمی برم؛ این کار من نیست. خودتان می توانید این کار را بکنید. شما همیشه به من می گویید که "چرا این بازیکن بازی نمی کند، چرا آن بازیکن بازی نمی کند"- شاید اگر جواب را داشته باشید، چند هفته این سوال را نپرسید.

شما می دانید بهترین ترکیب تیم ما چیست. من همیشه دوست دارم فکر کنم که بازیکنان شایسته یک فرصت هستند. ما یک تیم بزرگ با بازیکنان خوب زیاد داریم. این مسئولیت من است که به آنها فرصت بدهم اما این مسئولیت آنها هم هست که این فرصت را با دو دست بگیرند و به دنبال فرصت های بیشتر باشند. بازی امشب به من ثابت کرد که انتخاب های بعدی ام آسان خواهد بود."

در دیدار امشب گرت بیل برای اولین بار از سال 2013 در ترکیب اصلی تاتنهام قرار گرفت اما از آمادگی مطلوب برخودار نبود و در دقیقه 58 جای خود را به هری کین داد ولی حضور ستاره اسپرز به همراه سون هیونگ مین نتوانست به جبران نتیجه منجر شود.

 

1539602

 

مورینیو در مورد تعویض هایی که بین دو نیمه انجام داد، گفت:" دوست داشتم 11 تعویض انجام بدهم. هر 5 تعویض را بین دو نیمه انجام ندادم زیرا از یک 45 دقیقه طولانی می ترسیدم (به خاطر مصدومیت احتمالی بازیکنان).

تنها یک نفر را باید سرزنش کرد؛ من. من ترکیب اصلی را انتخاب کردم. بین دو نیمه، سعی کردم شرایط را بهتر کنم اما کافی نبود.

آنتورپ هم تعویض کرد. در نیمه اول، خیلی راحت بود که با فضای زیادی که بین خطوط بود، آنها را تنبیه کنیم اما این کار را انجام ندادیم. در نیمه دوم، ما بهتر شدیم اما آنها به شیوه متفاوتی بازی کردند. آنها فضاها را بستند. کار بسیار دشوار بود. در نهایت، آنتورپ به آنچه شایستگی اش را داشت، رسید. تیم بهتر برد و تیم بدتر باخت."

 

1539603

 

مورینیو همچنین دقایقی بعد عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" عملکرد بد، مستحق نتیجه بد است؛ امیدوارم همه آنهایی که در این اتوبوس حضور دارند، به اندازه‌ من ناراحت باشند. فردا 11 صبح تمرین."

دیدگاه‌ها