کد خبر : 1716323 | 09 آبان 1399 ساعت 09:20 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش آرتتا از عملکرد بازیکنان ذخیره آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال از عملکرد تیمش در جریان پیروزی 3-0 مقابل دانداک ایرلند تقدیر کرد و گفت بازیکنان آرسنال کاری کردند پیروزی مقابل این حریف ساده به نظر برسد.

ستایش آرتتا از عملکرد بازیکنان ذخیره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود در چارچوب لیگ اروپا به مصاف دانداک ایرلند رفت و درحالیکه بخش عمده بازیکنانش را بازیکنان معمولاً ذخیره میکل آرتتا تشکیل می دادند موفق شد با گلهای ادی انکتیا، جو ویلاک و نیکلاس په په حریف را 3-0 شکست دهد و صدرنشین جدول گروه B شود.

 

آرسنال که هفته گذشته در بازی مقابل راپید وین با ترکیب اصلی خود به میدان رفته بود دیشب به دلیل نزدیک بودن دیدار مهم با منچستریونایتد بیشتر با بازیکنان ذخیره خود به میدان رفت و ترکیب توپچیها نسبت به بازی هفته گذشته شش تفاوت داشت.

 

1539607

 

آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی با ستایش از عملکرد بازیکنانش گفت: " ما کاری کردیم پیروزی در مقابل این حریف ساده به نظر برسد چون در طول بازی نظم و انضباط داشتیم، حریف را جدی گرفتیم و از اول تا آخر تلاش کردیم. ما در این بازی تغییرات زیادی داشتیم و به بازیکنان دیگر فرصت دادیم که به نظرم همه عالی کار کردند".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " ما بازیکنان زیادی داریم و من می خواستم به همه فرصت بدهم. آنها امروز نشان دادند هر زمان به بازیکنانم نیاز داشته باشم آماده هستند و این انتخاب ترکیب تیم را برایم دشوارتر می کند. ارنج تیم گاهی به کیفیت بازیکنها برمی گردد ولی گاهی هم به دلیل نقشه تاکتیکی برای بازی است. من از عملکرد تیمم در بازی امروز خیلی راضی هستم".

 

 

دیدگاه‌ها