کد خبر : 1716324 | 09 آبان 1399 ساعت 09:40 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: از اول برای تعویض زلاتان برنامه داشتیم

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از پیروزی 3-0 مقابل اسپارتاپراگ درباره علت تعویض کردن زلاتان ابراهیموویچ بین دو نیمه بازی توضیحاتی ارائه کرد.

پیولی: از اول برای تعویض زلاتان برنامه داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان پیروزی 3-0 آث میلان بر اسپارتا پراگ در لیگ اروپا زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ روسونری که در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد در نیمه دوم وارد زمین نشد تا مشخص شود که او بین دو نیمه تعویض شده است. استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی گفت تعویض زلاتان بین دو نیمه از پیش از شروع بازی جزئی از برنامه های میلان بوده است.

 

1539609

 

بعد از گلزنی براهیم دیاز برای میلان در نیمه اول زلاتان در دقیقه 36 ضربه پنالتی را به تیر افقی دروازه کوبید و فرصت گلزنی را از دست داد. او بین دو نیمه با رافائل لیائو تعویض شد و لیائو چند دقیقه بعد از شروع این نیمه گل دوم میلان را به ثمر رساند و روسونری در نهایت با گل دیوگو دالوت موفق شد حریف چک خود را 3-0 شکست دهد.

 

پیولی در پایان بازی گفت: " ما تعویض زلاتان را از قبل برنامه ریزی کرده بودیم. زلاتان یک قهرمان است و احتمالاً می خواست ادامه بدهد ولی ما روز یکشنبه یک بازی خیلی دشوار داریم و برای من مهم بود که تعادل را از همه نظر حفظ کنم".

 

1539611

 

سرمربی میلان در ادامه درباره پیروزی تیمش گفت: " تیم ما می داند درون زمین چه باید بکند و بازی را چطور بخواند. ما قبل از این هم مقابل رم عملکرد خوبی داشتیم و البته می توانستیم برخی لحظات را بهتر کنترل کنیم. ولی ما امروز از فضاهایی که در اختیارمان بود بهترین استفاده را کردیم. این را باید اعتراف کنم که همه بازیکنان میلان آنقدر خوب کار می کنند که انتخاب ترکیب یازده نفره اصلی روز به روز برایم دشوارتر می شود".

 

 

دیدگاه‌ها