کد خبر : 1716326 | 09 آبان 1399 ساعت 09:50 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

برایتون با همان ترکیب وست بروم به اسپرز می رود

پاتر: بازی مقابل تاتنهام برای جهانبخش زود است

گراهام پاتر سرمربی تیم برایتون در مورد آخرین وضعیت دیوی پروپر و علیرضا جهانبخش پیش از بازی با تاتنهام توضیحاتی را ارائه کرد.

 پاتر: بازی مقابل تاتنهام برای جهانبخش زود است

به گزارش"ورزش سه " تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد روز یکشنبه در یک مسابقه حساس از هفته هفتم لیگ برتر انگلستان باید به مصاف تاتنهام برود هرچند بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ در بازی جام اتحادیه برابر منچستریونایتد برایش رقم خورد این بازی را نیز مثل دو بازی قبلی تیمش برابر کریستال پالاس و وست بروم از دست خواهد داد.


گراهام پاتر سرمربی تیم آلبیون ، در مورد مصدومیت دیوی پروپر وعلیرضا جهانبخش و همچنین شرایط دیگر اعضای تیم پیش از سفربه اسپرز برای بازی با تاتنهام صحبت هایی انجام داده است.  


همانطور که گفته شد علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت همسترینگ بازی برابر وست بروم را در ورزشگاه آمکس از دست داد؛ مسابقه ای که با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

 

1539615

 


اما در این بازی دیوی پروپر هم در ترکیب تیم جایی نداشت. او به تازگی از مصدومیت آشیل پا رهایی پیدا کرده و همین امر باعث شد تا اینجا تمامی بازی های تیمش را در لیگ برتر از دست بدهد. 


با این وجود پاتر انتظار دارد که بتواند تیم کاملی را در بازی تیمش در اختیار داشته باشد. او گفت:" بله انتظار داریم که ترکیب کامل تری داشته باشیم. ما در آخرین تمرین تعداد خوبی از بازیکنان را در اختیار داشتیم. چند جلسه تمرینی دیگر داریم اما فکر می کنم ترکیب ما همان ترکیب بازی با وست بروم باشد."


او درباره مصدومان گفت که پروپرمی تواند مقابل اسپرز بازی کند اما حضور در این بازی  هنوز برای جهانبخش زود است. او گفت:" خب دیوی روز به روز بهتر شده و به شرایط بازی کردن نزدیکتر شده است. این احتمال وجود دارد که او در این هفته شانس بازی پیدا کند. در مورد علیرضا (جهانبخش) هم بزودی این فرصت به وجود خواهد آمد."

دیدگاه‌ها