کد خبر : 1716329 | 09 آبان 1399 ساعت 10:20 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

بدترین خبر برای اینتر پیش از بازی بزرگ

رسانه‌های ایتالیایی می گویند مصدومیت روملو لوکاکو ممکن است مانع از حضور او در بازی سه شنبه این هفته مقابل رئال مادرید شود.

بدترین خبر برای اینتر پیش از بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر از ناحیه ران دچار مصدومیت شده و ممکن است به دلیل این مصدومیت بازی مهم روز سه شنبه هفته پیش رو مقابل رئال مادرید را از دست بدهد.

 

1539617

 

روملو لوکاکو در بازی روز سه شنبه گذشته مقابل شاختار که با تساوی بدون گل به پایان رسید از ناحیه ران پا احساس ناراحتی کرد و در روزهای بعدی پزشکان اینتر از او اسکن MRI گرفتند. باشگاه اینتر سپس تایید کرد که یکی از عضلات پای لوکاکو دچار کشیدگی شده و روند معاینه و بررسی وضعیت او همچنان ادامه دارد.

 

به این ترتیب انتظار می رود لوکاکو در بازی فردای اینترمیلان مقابل پارما در سری آ غایب باشد. اما نگرانی بزرگ آنتونیو کونته این است که ستاره بلژیکی در بازی بزرگ روز سه شنبه آینده در مقابل رئال مادرید غایب باشد.

 

با توجه به اینکه اینترمیلان هر دو بازی اول خود در لیگ اروپا را مقابل مونشن گلادباخ و شاختار دونتسک با تساوی پشت سر گذاشته بازی این هفته مقابل رئال مادرید برای کونته و شاگردانش اهمیتی حیاتی دارد. این بازی البته برای رئال مادرید هم بسیار مهم است. اینتر با دو امتیاز از دو بازی در رتبه سوم جدول گروه B چمپیونزلیگ ایستاده و رئال با تنها 1 امتیاز از دو بازی در رتبه چهارم این گروه قرار دارد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها