کد خبر : 1716355 | 09 آبان 1399 ساعت 13:00 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

یان فرتونگن

پوچتینو در آرزوی هدایت منچستریونایتد

یان فرتونگن بازیکن بنفیکا و ستاره سابق تاتنهام می‌گوید مربی سابقش پوچتینو بی‌تاب بازگشت به مربی‌گری است و هدایت منچستریونایتد را هدف گرفته است.

پوچتینو در آرزوی هدایت منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، یان فرتونگن ستاره 33ساله بلژیکی که این روزها برای بنفیکا بازی می‌کند اما پیش از پیوستن به این تیم پرتغالی ستاره تاتنهام بود می‌گوید مربی سابقش در تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو بی‌تاب بازگشت به دنیای مربی گری است و به این منظور باشگاه منچستریونایتد را اولویت اول خود می‌داند.

 

1533460

 

پوچتینو از زمان اخراجش از تاتنهام 12 ماه است که بدون تیم مانده و فرتونگن می‌گوید پوچه بی تاب بازگشت به دنیای مربی گری با یک باشگاه بزرگ است. در گذشته هم بارها از پوچتینو به عنوان نامزد هدایت یونایتد نام برده شده بود و بعد از شکست اخیر 6-1 شیاطین سرخ مقابل تاتنهام بار دیگر از جانشینی سولسشر با پوچتینو خبر داده شد.

 

فرتونگن در این باره گفت: " می توانم تصور کنم که پوچتنیو چقدر بی تاب بازگشت است. به نظر من لیگ برتر برای پوچه خیلی مناسب است چون او برای آمادگی جسمانی و فوتبال فیزیکی اهمیت زیادی قائل است. به نظر من مربی گری در لیگ برتر برای او بهترین گزینه است".

 

1539665

 

ستاره بلژیکی در ادامه گفت: " پوچه همیشه به دنبال مربی گری در یک تیم بزرگ است. از بین تیمهای بزرگ لیگ برتر هم در حال حاضر تنها دو سه تیم هستند که احتمال تعویض مربی در آنها بالا است. من به خاطر احترامی که برای مربیان دیگر دارم اسم تیمی را نمی برم ولی پوچتینو منتظر یک تیم بزرگ است تا ثابت کند مربی بزرگی است. او در زمان حضور در تاتنهام هم عالی کار کرد و نشان داد یکی از بهترین مربیان دنیا است".

 

 

دیدگاه‌ها