کد خبر : 1716386 | 09 آبان 1399 ساعت 14:45 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کرواچ:

شقیری از من درس بگیرد و لیورپول را ترک نکند

ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس به زردان شقیری بازیکن سوئیسی قرمزها توصیه کرد راهی تیم دیگر نشود و برای جایگاهش بجنگد.

شقیری از من درس بگیرد و لیورپول را ترک نکند

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری در سومین فصل حضورش در لیورپول جایی در ایده های ثابت یورگن کلوپ ندارد. حالا و با مصدومیت های زیاد در لیورپول هم بازی زیادی به شقیری نمی رسد. ستاره سوئیسی هرگز نتوانسته اعتماد کلوپ را به خود جلب کند و شایعاتی در مورد جدایی او از جمع قرمزها به گوش می رسد. او فصل گذشته هم خواهان جدایی بود ولی در نهایت ماندنی شد.

 

 

1539693

 

 

پیتر کراوچ مهاجم بلندقامت سابق لیورپول، تاتنهام، استوک سیتی  و سه شیرها در مورد شقیری به میرر گفت:« در لیورپول همیشه رقابت بالایی وجود دارد ولی ژردان به اندازه کافی خوب هست تا در این باشگاه بماند. برای من هم اتفاق مشابه او رخ داده بود. وقتی در لیورپول بودم، فرناندو تورس مهاجم شماره یک تیم بود و به من خیلی بازی نمی رسید. وقتی تورس به چلسی رفت، من زودتر لیورپول را ترک کرده بودم در حالی که اگر می ماندم، می توانستم همچنان دو یا سه سال دیگر در باشگاهی بزرگ مثل لیورپول بازی کنم.»

 

کراوچ ادامه داد:« برای همه مهاجمانی که چنین شرایطی را تجربه می کنند، یک توصیه دارم. اینکه خودشان را نبازند و بازی در یک باشگاه بزرگ را به راحتی از دست ندهند. صبر کنند، به خودشان ایمان داشته باشند چون قطعا ارزشش را خواهد داشت.»

 

 

1487994

 

دیدگاه‌ها