کد خبر : 1716388 | 09 آبان 1399 ساعت 15:01 | 62.1K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال با ترکیب پرستاره در چهارمین بازی دوستانه

استقلال با ترکیبی تقریبا کامل امروز مقابل چوکای تالش قرار خواهد گرفت.

استقلال با ترکیب پرستاره در چهارمین بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت در شرایطی امروز چهارمین دیدار دوستانه خود را مقابل چوکای تالش انجام خواهند داد که این مسابقه احتمالا آخرین بازی دوستانه آنها قبل از شروع فصل بیستم از لیگ برتر خواهد بود.


از این رو محمود فکری سرمربی استقلال تیمش را با ترکیبی تقریبا کاملا و با استفاده از نفرات اصلی به زمین فرستاده است.


در ترکیب اصلی استقلال در بازی دوستانه امروز رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان خواهند رفت.


در این ترکیب البته نفراتی مثل شیخ دیاباته، مهدی مهدی‌پور ، محمد دانشگر ، هرویه میلیچ و .... غایب هستند. این نفرات هنوز از نظر بدنی شرایط ایده آل ندارند و در آینده به ترکیب آبی ها اضافه خواهند شد.

 

شکوری و شاگردانش که امروز برای دیدار تدارکاتی با استقلال به زمین شماره دو آزادی رفته بودند، برخورد گرمی با استقلالی‌ها داشتند. شکوری و محمود فکری که زمانی در استقلال همبازی بودند امروز در قابل رقیب تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

 

 

1539718

 


شکوری وفکری البته قبل از شروع مسابقه دوستانه با هم بسیار گرم برخورد کردند و خاطرات گذشته برایشان زنده شد. این دو مربی چند سال قبل در استقلال کنار یکدیگر بازی می کردند و امروز بعد از مدت ها دیدار صمیمانه‌ای داشتند.

دیدگاه‌ها