کد خبر : 1716403 | 09 آبان 1399 ساعت 16:06 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو:

اسکودتو را می خواهیم ولی سهمیه هم خوب است

جنارو گتوزو سرمربی ناپولی نسبت به کیفیت و عملکرد تیمش در فصل جاری خوشبینی خاصی دارد.

اسکودتو را می خواهیم ولی سهمیه هم خوب است

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته از هفته دوم لیگ اروپا توانست در زمین رئال سوسیداد صدرنشین فعلی لالیگا با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. ناپولی در سری آ هم پس از 5 بازی و کسب 11 امتیاز، پایین تر از میلان 13 امتیازی در رده دوم قرار داد.

 

 

1518020

 

 

جنارو گتوزو سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از پیروزی تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد گفت:« فکر می‌کنم بالاتر رفتن شانس صعودمان از مرحله گروهی در گروی بردن این بازی بود، چرا که با قبول شکست در بازی قبلی مقابل آلکمار کار را برای خودمان سخت کرده بودیم.

بازی در این مسابقه اصلاً آسان نبود. رئال سوسیه‌داد معمولاً به شیوه‌ای ضدحمله‌ای فوتبال بازی می‌کند، اما آنها در این مسابقه شیوه بازی‌شان را تغییر دادند و کار ما را با فرو رفتن در لاک دفاعی سخت کردند. باید بازیکنانم را تحسین کنم، چون سخت جنگیدند و از نظر تاکتیکی قوی نشان دادند. تنها چیزی که نیاز داشتیم، کمی افزایش سطح کیفی حرکات‌مان بود.»

 

گتوزو در مورد شانس قهرمانی ناپولی در سری آ گفت:« شاید بتوانیم قهرمان شویم شاید هم نه. نمی‌دانم. احساسی که دارم این است که با تیمی طرف هستم که بسیار سختکوش و باانگیزه است. من بازی امشب تیمم را دوست داشتم، اما برای اینکه به یک تیم واقعاً بزرگ تبدیل شویم، باید همین ذهنیت را حفظ کنیم؛ حتی زمانی که چهار یا پنج بازیکن در ترکیب تیم تغییر می‌کنند.

دوست دارم که تیمم هجومی‌تر از این بازی کند؛ چون در آن قابلیت انجام چنین کاری را می‌بینم. تیم من تیم قدرتمندی است، اما نمی‌دانم که می‌توانیم اسکودتو را ببریم یا نه. هدف ما بازگشت به لیگ قهرمانان است و بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

دیدگاه‌ها