کد خبر : 1716463 | 09 آبان 1399 ساعت 21:29 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدریکو کیه زا:

تمرین کنار رونالدو لذت بخش است

فدریکو کیه زا، ستاره جدید یوونتوس بازی کردن در لیگ قهرمانان را حسی منحصر به فرد دانست.

تمرین کنار رونالدو لذت بخش است

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات بود که فدریکو کیه زا با قراردادی قرضی و بند خرید از فیورنتینا جدا شده و به یوونتوس پیوست. حالا فدریکو کیه زا تمرین کردن کنار کریستیانو رونالدو را جذاب توصیف کرده و مدعی شد به زودی زمان نتیجه گیری یوونتوس فرا خواهد رسید.

 

فدریکو کیه زا گفت: "من می خواهم از فیورنتینا و شهر فلورانس برای فراهم کردن فضایی برای رشد در طی 14 سال تشکر کنم. من از یوونتوس نیز برای تلاشی که در مسیر انتقالم داشت تشکر می کنم. من از دلا واله و روکو کمیسو، روسای باشگاه فیورنتینا و همچنین از هواداران این باشگاه نیز ممنون هستم. برای اولین بار در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات متوجه پیشنهاد یوونتوس شدم و از آنها به خاطر تلاش برای خرید من و انتقال از فیورنتینا به اینجا تشکر می کنم. من برای پوشیدن این پیراهن و حضور در تمرینات این باشگاه بزرگ به خودم افتخار می کنم.

 

1537528

 

تمرین کردن در کنار کریستیانورونالدو و ملاقات با او لذت بخش خواهد بود. من اخیرا با ذهنیت و گرایشی جدید تمرین کرده ام. با گذشت زمان و تلاش زیاد به نتایجی درخشان خواهیم رسید. امیدوارم که در اینجا نیز اثری از خود بر جای بگذارم، اما مسیر هنوز طولانی بوده و فرصت زیادی برای پیشرفت وجود دارد. از زمان ورودم همه چیز به نظرم جدید است. من باید چیزهای زیادی یاد بگیرم، اما بسیار خوشحالم.

 

بازی در لیگ قهرمانان با لباس یوونتوس؟ احساس منحصر به فردی داشتم. حضور در لیگ قهرمانان با پیراهن یوونتوس حسی بی نظیر بود. با تلاش فراوان و اتحاد، قطعا طی چند هفته آینده به نتایجی که شایسته اش هستیم خواهیم رسید."

دیدگاه‌ها