کد خبر : 1716469 | 09 آبان 1399 ساعت 22:27 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس به دنبال حفظ ستاره آرژانتینی

یوونتوس قصد دارد قرارداد پائولو دیبالا، ستاره شماره 10 خود را تمدید کند.

یوونتوس به دنبال حفظ ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذته بود که مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی شد علاقه ای به ححفظ پائولو دیبالا ندارد و این ستاره آرژانتینی تا آستانه انتقال به لیگ برتر نیز پیش رفت. اما در نهایت خود پائولو دیبالا تمایلی به جدایی نشان نداد و در تورین ماندگار شد. حالا باشگاه یوونتوس خواهان تمدید قرارداد با پائولو دیبالا شده است.

 

1536753

 

قرار است خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا برای ادامه مذاکرات در مورد تمدید قرارداد این بازیکن با یوونتوس، از آرژانتین به ایتالیا سفر کند. قرارداد فعلی دیبالا تا ژوئن 2022 اعتبار دارد، اما یوونتوس قصد دارد قرارداد این ستاره خلاق آرژانتینی را تمدید کند. خورخه آنتون بیش از یک ماه پیش برای مذاکره وارد تورین شد، اما فرصتی برای ملاقات با فابیو پاراتیچی در آن مقطع ایجاد نشد، زیرا همه اعضای یوونتوس پس از آزمایش مثبت وستون مک کنی در شرایط قرنطینه قرار گرفته بودند.

 

البته هنوز طرفین به توافق کامل دست نیافته اند و پائولو دیبالا علاقمند است دستمزد فعلی اش به سالانه 7 میلیون یورو افزایش یابد. اما به هر حال بعید به نظر می رسد پائولو دیبالا از یوونتوس جدا شود و احتمالا به زودی توافق حصل خواهد شد.

دیدگاه‌ها