کد خبر : 1716471 | 09 آبان 1399 ساعت 22:50 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: تا توانستم به اوزیل فرصت دادم

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال مدعی شد تلاش کرده در مورد مسوت اوزیل منصفانه عمل کند.

میکل آرتتا: تا توانستم به اوزیل فرصت دادم


به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل که یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان آرسنال و لیگ برتر محسوب می شود، اخیرا از لیست توپچی ها در لیگ اروپا و لیگ برتر کنار گذاشته شده و به نظر می رسد دیگر قرار نیست در ترکیب آرسنال بازی کند. میکل آرتتا تاکید کرد تلاش او تصمیم گیری منطقی و عاقلانه بوده، اما به کارنامه ستاره آلمانی در طول این سالها در آرسنال احترام می گذارد.

 

1537894

 

میکل آرتتا گفت: "آنچه می توانم به شما بگویم که من تمام تلاشم را کرده، سعی کردم تا جایی که می توانم به اوزیل فرصت بدهم. تلاش کردم صبور بوده، به اوزیل زمان کافی بدهم و انصاف داشته ام. اوزیل بازیکنی است که به ایم باشگاه فوتبال تعلق داشته و در چند فصل گذشته بازیکن بسیار مهمی بوده است. من باید به این عملکرد احترام بگذارم، اما اینجا هستم تا بهترین تصمیمات را برای تیم و باشگاه بگیرم.

 

این همان چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم و سپس مجبورم توضیح دهم، زیرا مردم به دلایل و پاسخ های صحیح نیاز دارند. من فقط به آنها پاسخ می دهم، چه حرف هایم را باور کرده یا با من موافق باشند یا نه، هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. من باید تصمیماتم را با قلب و مغزم گرفته و کاری کنم که به باورم مناسب است."

دیدگاه‌ها