کد خبر : 1716496 | 10 آبان 1399 ساعت 09:12 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

فرید کریمی: نفت MIS قطعا گزینه سقوط نیست

بازیکن نفت مسجد سلیمان می گوید نه تنها جزو گزینه‌های سقوط نیستند بلکه می خواهند جایگاه خوبی در لیگ کسب کنند.

فرید کریمی: نفت MIS قطعا گزینه سقوط نیست

به گزارش ورزش سه، فرید بهزادی کریمی در خصوص شرایط نفت مسجد سلیمان گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما هر روز بهتر می‌شود. درست است که دیر شروع کردیم و بازیکنان هماهنگی کافی با هم ندارند ولی به خاطر شرایط تاکتیکی که آقای حسینی برای ما در نظر گرفتند داریم در یک قالب خوب برای شروع مسابقات قرار می‌گیریم  و مطمئناً با ارائه آن ها  شرایط خوبی در مسابقات امسال خواهیم داشت.


او در خصوص اعتقاد برخی مبنی بر این که با شرایطی که نفت دارد امسال جزو گزینه‌های سقوط است ادامه داد: قطعاً با شرایطی که تیم ما پیش می‌رود و با همدلی و نظمی که در تمرینات و بازی‌های دوستانه وجود دارد قطعا  می‌توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و ما جزو گزینه‌های سقوط نخواهیم بود و جایگاه خیلی خوبی در لیگ خواهیم گرفت.


کریمی که خودش زمانی با  پیراهن تراکتور به میدان می رفت در پایان در خصوص بازی مقابل این تیم در هفته اول افزود: با تیمی بازی داریم که خاطره های خیلی خوبی از مردم و طرفدارانش دارم. این تیم سال قبل قهرمان جام حذفی شده و  از بازیکنان توانمند و باتجربه بهره می  برد و از تیمهای متمول لیگ است. آنها از حضور تماشاگران پرشورشان بی بهره  هستند. ما هم با قدرت می‌رویم که دست پر و با امتیاز  از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها