کد خبر : 1716498 | 10 آبان 1399 ساعت 09:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: این برنامه فشرده بازیکنان را از پا درمی‌آورد

توماس توخل سرمربی PSG با انتقاد شدید از برنامه فشرده مسابقات فوتبال می‌گوید چنین برنامه‌ای بازیکنان را از پا در خواهد آورد.

توخل: این برنامه فشرده بازیکنان را از پا درمی‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن با انتقاد شدید از فشردگی برنامه مسابقات فوتبال باشگاهی در اروپا می‌گوید چنین برنامه سنگین و فشرده ای بازیکنان را از پا در خواهد آورد. PSG امروز شنبه در حالی در لوشامپیونا به مصاف نانت می رود که این پنجمین بازی این تیم در شانزده روز اخیر خواهد بود.

 

1539818

 

پاری سن ژرمن سپس با لایپزیش و رن دیدار خواهد کرد و بعد از آن دوران وقفه بازی‌های ملی آغاز می‌شود که بازیکنانش دوباره با پیراهن تیم‌های ملی شان به میدان خواهند رفت. بازیکنان توخل بعد از آن هم در فاصله 20 نوامبر تا پایان سال میلادی در 10 مسابقه به میدان خواهند رفت.

 

توخل که حتی مصدومیت ستاره تیمش نیمار در بازی با باشاک شهیر ترکیه را هم ناشی از این برنامه فشرده می داند به خبرنگاران گفت: " اینطوری بازیکنان از پا در می آیند. من همیشه این را گفته ام. با این شرایط ما بازیکنان را خواهیم کشت چون بین آماده سازی، عملکرد و استراحت بازیکنان پیوند مهمی وجود دارد که باید رعایت شود".

 

1539817

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " در فوتبال بهترین بازیکنان همیشه بیشتر تحت فشار هستند چون در فرصتهای استراحت هم برای تیم ملی کشورشان بازی می‌کنند. علاوه بر این برای بازی‌های ملی سفرهای طولانی هم انجام می‌دهند که وقتی همه اینها را کنار هم ببینیم به نظر من خیلی بیشتر از ظرفیت هر انسانی است. آنها نمی توانند فاز ریکاوری را پشت سر بگذارند. این یک راز نیست که چنین شرایطی هم روی عملکرد بازیکن تاثیر می گذارد و هم احتمال مصدومیت او را بالا می برد. چنین بازیکنانی هم آسیب پذیر هستند و هم مدیریت کردن شان دشوار است. این بهانه نیست. واقعیت است".

 

 

دیدگاه‌ها