کد خبر : 1716513 | 10 آبان 1399 ساعت 10:00 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

نامه سرگشاده دیگو برای گتوزو و شاگردانش

مارادونا: محبوبم ناپولی، یک بار دیگر قهرمان شو

دیگو مارادونا در جشن تولد 60سالگی‌اش می‌گوید خواهان این است تیم محبوبش ناپولی امسال یک بار دیگر فاتح اسکودتو شود.

مارادونا: محبوبم ناپولی، یک بار دیگر قهرمان شو

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال در جریان جشنهای تولد شصت سالگی اش با ارسال پیامی برای باشگاه سابق خود ناپولی از اعضای این باشگاه خواست به عنوان کادوی تولد شصت سالگی او امسال قهرمان سری آ شده و اسطوره را خوشحال کنند.

 

1539829

 

سرمربی این روزهای خیمناسیا که وارد هفتمین دهه زندگی اش می‌شود بخش مهمی از روزهای اوج فوتبالی خود را در باشگاه ناپولی سپری کرد و ناپولی با درخشش او بود که توانست دو بار فاتح اسکودتو شده و یک بار هم جام یوفا را بالای سر ببرد.

 

مارادونا حالا در یک نامه سرگشاده که روزنامه کوریره دلو اسپورت در ایتالیا منتشر کرده از ناپولی خواست به قهرمانی‌های یوونتوس پایان داده و یک بار دیگر فاتح سری آ شود. مارادونا در این نامه سرمربی فعلی ناپولی، گنارو گتوزو را هم تحسین کرد.

 

1539831

 

در نامه سرگشاده مارادونا خطاب به ناپولی چنین آمده: " می خواهم از همه به خاطر همه آرزوهای خوبی که امروز در سالگرد تولدم برای من داشتند سپاسگزاری کنم. امیدوارم بتوانم جشنم را با جامهای قهرمانی ای کامل کنم که برایم خوشحال کننده هستند. دوست دارم خیمناسیا امسال بتواند شانس قهرمانی باشد ولی از این گذشته آرزوم این است که ناپولی یک بار دیگر فاتح اسکودتو شود".

 

1539830

 

در ادامه نامه مارادونا چنین آمده: " به گتوزو می گویم همینطور ادامه بده. با اراده‌ای که در تو می بینم و با کیفیت بازی تیمت‌، من همیشه شما را تشویق می‌کنم. این را یک بار دیگر باید بگویم درحالیکه خیلی‌ها هستند که به بازی برای بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس افتخار می‌کنند افتخار من این است که عضوی از باشگاه ناپولی هستم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها