کد خبر : 1717091 | 13 آبان 1399 ساعت 10:00 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

مارادونا در بیمارستان؛ اسطوره کرونا ندارد

دیگو مارادونا در مراسم جشن تولدش از نظر جسمی دچار مشکل شده و به بیمارستان منتقل شده است هر چند گفته می‌شود شرایط او ارتباطی با ویروس کرونا ندارد.

مارادونا در بیمارستان؛ اسطوره کرونا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارشهای رسانه ها در آرژانتین دیگو مارادونا اسطوره فوتبال این کشور به بیمارستان منتقل شده است. بر اساس این گزارشها مارادونا که ماه گذشته میلادی وارد شصت سالگی شده به بیمارستانی در لاپلاتا منتقل شده که در نزدیکی بوئنس آیرس پایتخت کشور واقع شده است.

 

1540641

 

با اینکه هنوز هیچ خبر رسمی ای در این باره منتشر نشده ولی روزنامه آرژانتینی اوله می‌گوید وضعیت مارادونا جدی نیست و شرایط او هیچ ارتباطی با ویروس کرونا ندارد چرا که تستهای کرونای مارادونا در روزهای اخیر منفی بوده.

 

1540640

 

مارادونا که هدایت تیم خیمناسیا را بر عهده دارد آخرین بار روز جمعه در انظار عمومی دیده شده بود. یعنی در روز تولدش. در آن روز در آستانه بازی تیم مارادونا مقابل پاتروناتو یک پلاک یادبود به مناسبت تولد او به اسطوره آرژانتینی اهدا شد. مارادونا اما در ادامه برای تماشای بازی تیمش در استادیوم نماند و حالا در آرژانتین گفته می‌شود مارادونا چند روزی است که حال خوبی نداشته.

 

1540642

روز جمعه و مراسم تجلیل از مارادونا در روز تولد شصت سالگی او

 

مشکلات سلامتی گذشته مارادونا هواداران او را نگران وضعیت او کرده است. مارادونا آخرین بار در سال 2019 به دلیل خونریزی معده شدید به بیمارستان منتقل شد و در سال 2018 هم در جریان جام جهانی روسیه بیمار شد و تصاویر بیهوش شدن او در جریان دیدار آرژانتین و نیجریه سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

 

دیدگاه‌ها