کد خبر : 1716553 | 10 آبان 1399 ساعت 13:00 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث تهاجمی رویایی زیدان؛ امروز مقابل اوئسکا

زین الدین زیدان سرمربی رئال امروز در مقابل اوئسکا می‌تواند بعد از مدتها خط حمله سه نفره ایده‌آلش متشکل از آسنسیو، بنزما و هازارد را به میدان بفرستد.

مثلث تهاجمی رویایی زیدان؛ امروز مقابل اوئسکا

به گزارش "ورزش سه"، تا چند صباحی پیش خط حمله رویایی رئال مادرید از گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو تشکیل می شد اما این خط حمله رویایی حالا از هم پاشیده. زین الدین زیدان از ابتدای فصل جاری برای خود یک خط حمله ایده‌آل جدید در نظر گرفته بود اما شرایط باعث شده تا این لحظه نتواند از آن استفاده کند. خط حمله ای متشکل از آسنسیو، بنزما و هازارد.

 

1539888

 

امروز اما زیدان بالاخره می‌تواند در دیدار رئال مادرید مقابل اوئسکا در لالیگا خط حمله مد نظرش را به میدان بفرستد. این ترکیب سه نفره دست کم تا تابستان آینده خط حمله اصلی رئال خواهد بود. چرا که زیدان امیدوار است با خرید کیلیان امباپه او را به مهره اصلی خط حمله خود تبدیل کند.

 

1539887

 

زیدان زمانی که در تابستان 2019 به رئال بازگشت و دوباره سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت در اولین بازی خود در دوران پیش فصل در یک بازی دوستانه مقابل بایرن مونیخ در هیوستون آمریکا از ترکیب سه نفره آسنسیو، بنزما و هازارد استفاده کرد ولی بعد از آن تا همین امروز اتفاقات مختلف باعث شده زیدان نتواند خط حمله مد نظرش را در بازی‌های رسمی به میدان بفرستد.

 

1539886

 

 

دیدگاه‌ها