کد خبر : 1716648 | 10 آبان 1399 ساعت 19:30 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: از روند این میلان متحیر نیستم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد حضور هیچ بازیکنی در ترکیب تضمین شده نیست.

پیولی:  از روند این میلان متحیر نیستم


به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب پیروزی در پنج بازی ابتدایی، میلان هفته گذشته در خانه رم متوقف شده و دو امتیاز مهم را از دست داد. حالا استفانو پیولی در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل اودینزه مدعی شد این روند میلان باعث تعجب او نشده است.

 

استفانو پیولی گفت: "آنچه که من می بینم این است که بازیکنان میلان خوشحال و راضی هستند، اما ما باید تلاش بیشتری کنیم. ما باید همچنان تشنه و مسئولیت پذیر باشیم. در حال حاضر در لحظه ای مثبت قرار داشته و باید از این اشتیاق نهایت استفاده را ببریم، امیدواریم که این روند به طرفداران ما نیز سرایت کند.

 

1539290

 

رقابت برای حضور در ترکیب مهم است و این بدان معناست که هیچ کس نمی تواند استراحت کند. باید همیشه آماده باشیم، زیرا هر سه روز بازی می کنیم. من از روند این تیم میلان متحیر نیستم، زیرا همیشه به بازیکنانم ایمان داشتم. من امیدواربودم که آنها برای رسیدن به این سطح و ارائه چنین بازی هایی رشد کنند، اما تصور اینکه به این نتایج برسیم دشوار بود.

 

میلان باید همیشه مسابقه بعدی را مهمترین بازی بداند. شما روی کاغذ برنده نمی شوید، ارزش همه دیدارها سه امتیاز است و ما باید در هر بازی نشان دهیم که تیمی رقابت طلب هستیم. چرا باید به باختن فکر کنیم؟ ما فقط باید با همه توان برای کسب نتیجه مثبت تمرکز کنیم و سپس متوجه می شویم که چگونه باید با هر شرایطی روبرو شد.

 

آنته ربیچ کار را از نیمکت شروع خواهد کرد و می تواند در نیمه دوم بازی کند. امروز صبح کاستیخو دچار مشکل عضلانی شد و نمی خواستیم خطری او را تهدید کند. براهیم دیاز واقعا در حال رشد است و با تلاش فراوان و کیفیت بازی می کند."

دیدگاه‌ها