کد خبر : 1716654 | 10 آبان 1399 ساعت 20:00 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

آمار قابل توجه رئال- اوئسکا درباره بنزما و وینیسیوس

آمار پاس های رد و بدل شده بین کریم بنزما و وینیسیوس جونیور نشان می دهد که روابط این دو نفر حداقل در درون زمین بهتر شده است.

آمار قابل توجه رئال- اوئسکا درباره بنزما و وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و مشخصا دو ستاره این تیم یعنی کریم بنزما و وینیسیوس جونیور طی یک هفته اخیر روزهای پر حاشیه ای را سپری کردند.

 

چند روز پیش ویدئویی توسط رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد که نشان می‌داد کریم‌بنزما در بین دو نیمه بازی برابر مونشن گلادباخ به فرلاند مندی توصیه می کند که به ستاره برزیلی خیلی پاس ندهند چراکه مهاجم فرانسوی معتقد است که وینیسیوس بر علیه رئال مادرید بازی می کند.

 

 

1540047

 

 

این موضوع اما طی روزهای اخیر با حواشی بسیاری همراه بود تا جایی که واکنش زین الدین زیدان را نیز به همراه داشت و او در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هوئیسکا را اعلام کرد که مشکلی بین این دو نفر وجود ندارد.

 

لوس بلانکوس اما امروز در حالی به مصاف اوئسکا رفت که کریم بنزما از ابتدا در زمین مسابقه حضور داشت اما وینیسیوس کار را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال وینگر برزیلی در دقیقه 60 جای ادن هازارد را در زمین مسابقه گرفت.

 

 

1540048

 

 

آمار 30 دقیقه ای از حضور وینیسیوس درون زمین اما در نوع خود بسیار جالب است. ستاره برزیلی در این مدت 6 پاس گل برای کریم بنزما ارسال کرد در حالی که مهاجم فرانسوی چهار بار این کار را انجام داد؛ موضوعی که نشان می‌دهد روابط بین این دو نفر حداقل در درون زمین کمی بهتر شده است.

دیدگاه‌ها