کد خبر : 1716655 | 10 آبان 1399 ساعت 20:00 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوتراگنیو:

طبیعی است بنزما با هازارد راحت تر باشد

مدیر ارتباطات رئال مادرید معتقد است با ادن هازارد روزهای بهتری در پیش خواهند داشت.

طبیعی است بنزما با هازارد راحت تر باشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز با درخشش ادن هازارد و کریم بنزما که دو گل زد و یک پاس گل داد توانست اوئسکا را 4-1 از پیش رو بردارد.

ادن هازارد اولین گل بازی را با شوتی استثنایی از 27 متری به ثمر رساند و در طول بازی همکاری فوق العاده ای هم با کریم بنزما داشت.

 

 

1539998

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در پایان بازی گفت:« گل هازارد خارق العاده بود و نبوغش را روی این گل دیدم. در مورد یک بازیکن معمولی صحبت نمی کنیم. با گل او فشار از روی تیم برداشته شد و مسیر را برای یک برد پرگل هموار کرد. متاسفانه او از وقتی به رئال پیوسته، از حیث مصدومیت ها بدشانس بوده است. ادن دوست دارد هر بازی در ترکیب تیم باشد و به تیم کمک کند. امیدوارم او فصل جاری بتواند تداوم لازم را داشته باشد و دیگر مصدوم نشود.»

 

کریم بنزما در جریان بازی با گلادباخ از وینیسیوس و بازی خودخواهانه او گلایه داشت و حرف های او بر علیه ستاره برزیلی در تونل ورزشگاه حواشی زیادی باعث شد. بوتراگنیو در این رابطه گفت:« آن قضیه با حرف های زیدان تمام شد و دیگر به آن نباید پرداخت. بین بنزما و وینیسیوس هیچ مشکلی وجود ندارد.»

 

 

1539995

 

 

هماهنگی عالی بنزما و هازارد:« کریم با بازیکنی که در جریان مسابقه زیاد پا به توپ می شود، همکاری بیشتری دارد. ادن هازارد در کار با توپ فوق العاده است و همیشه دوست دارد توپ دریافت کند و در بازی مشارکت کند. طبیعی است که بین او و کریم هماهنگی خوبی در زمین باشد و باهم راحت تر باشند. به این دو و تمام بازیکنان برای بازی های حساس آینده نیاز داریم و امیدوارم روی فرم باشند.»

 

دیدگاه‌ها