کد خبر : 1716668 | 10 آبان 1399 ساعت 20:44 | 75.8K بازدید | 4 دیدگاه

گل سرنوشت‌ساز رضاییان مردود شد؛

خون و انتقام؛ رباعی السد علیه رامین و الدحیل

شاگردان ژاوی در فاصله ۱۰ روز دومین برد پُر گل را مقابل الدحیل به دست آوردند و فینالیست جام امیر قطر شدند.

خون و انتقام؛ رباعی السد علیه رامین و الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۲۰ جام امیر قطر، تیم الدحیل که مثل تمام بازی‌های این فصل لیگ ستارگان رامین رضاییان را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه خانگی عبدالله بن خلیفه مقابل السد قرار گرفت تا جدال این دو تیم پُرستاره، حریف العربی در فینال را مشخص کند.

 

هنوز ۱۰ دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که پاس به عقب بدموقع پدرو کوریا و اشتباه عجیب مشعل برشم، دروازه‌بان جوان السد موجب شد تا توپ به بازیکنان الدحیل و ادمیلسون برسد و این ستاره برزیلی با شوت بغل پای زمینی گل اول یاران رضاییان را به ثمر رساند.

 

1540080

رامین رضاییان که در دیدار اخیر الدحیل مقابل الریان گل 3 امتیازی و زیبایی به ثمر رسانده بود، لحظاتی قبل از گل تساوی السد، دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد که عبدالرحمن جاسم، داور سرشناس قطری پس از بازبینی ویدئویی رای به مردود شدن این گل داد

 

السد در دقیقه ۵۹ روی حرکت تکنیکی و سانتر پای چپ زیبای اکرم عفیف و ضربه سری که بوعلام خوخی بالاتر از رامین رضاییان زد، به گل تساوی مقابل الدحیل دست یافت.

 

نمایش هجومی شاگردان ژاوی پس از زدن گل مساوی ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۶۴ روی اشتباه خط دفاعی الدحیل و بازهم پاس اکرم عفیف، توسط گیلهرمه گل دوم را با شوت داخل محوطه او به ثمر رساند.

 

1540079

 

اکرم عفیف که شب فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشته و علاوه بر دادن دو پاس گل، یک خطای مشکوک به اخراج هم در نیمه اول روی او اعلام نشده بود، در دقیقه ۷۷ با توپ‌گیری از رامین رضاییان خلق موقعیت کرد و به بغداد بونجاح پاس داد تا او با یک سرتوپ و شوت محکم السد را صاحب سومین گل کند.

 

1540090

 

بونجاح، ستاره مراکشی السد که با پای خونی بازی را دنبال می‌کرد، پس از باز کردن دروازه الدحیل پیراهن خود را درآورد و به این شکل شادی خود را به نمایش گذاشت؛ در آخر هم این بازیکن اشاره‌ای به مصدومیت پای خود داشت

 

در دقیقه ۸۸ خلیفه ابوبکر قصد داشت با خروج از محوطه جریمه و دفع توپ خلق موقعیت کند، اما شوت اشتباه و کم‌قدرت گلر الدحیل موجب شد تا گیلهرمه با ضربه سر در میانه زمین رودریگو تاباتا را صاحب توپ کند و این ستاره ۳۹ ساله با چرخش و شوت فنی از فاصله حدودا ۵۰ متری گل چهارم السد را بزند.

 

1540088

 

گلزنی تاباتا از میانه زمین تحقیر الدحیل را کامل کرد و شب جشن السد را باشکوه‌تر

 

 

الدحیل که در این مسابقه یک گل مردود توسط رضاییان به ثمر رسانده و در دقایق ۲+۹۰ و ۵+۹۰ هم اردواردو رودریگز و علی عفیف را بخاطر کارت قرمز از دست داد، تا در شب شکست سنگین ۴ بر یک برابر شاگردان ژاوی و ناکامی در صعود به فینال امیرکاپ قطر، دو اخراجی هم بدهد.

 

تیم السد در حالی توانست با نتیجه ۴ بر یک الدحیل را شکست دهد و حریف العربی در فینال جام امیر قطر شود که ۱۰ روز قبل هم در دیدار معوقه هفته سوم لیگ ستارگان موفق شده بود یاران رامین رضاییان را با نتیجه ۳ بر یک در همین استادیوم(عبدالله بن خلیفه) مغلوب کند.

 

1540072

 

1540087

 

السد با این برد به نوعی انتقام خود را از الدحیل هم گرفت چراکه این تیم طی دو سال اخیر به قهرمانی در امیرکاپ قطر رسیده بود ولی امسال نتوانست از سد شاگردان ژاوی عبور کند

 

 

دیدگاه‌ها