کد خبر : 1716678 | 10 آبان 1399 ساعت 21:49 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

رابرت پیرس:

گفتند دیوانه ای پیشنهاد رئال مادرید را رد می کنی!

رابرت پیرس، ستاره سابق آرسنال در مورد دلایل رد پیشنهاد رئال مادرید سخن گفت.

گفتند دیوانه ای پیشنهاد رئال مادرید را رد می کنی!


به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در سالهای پایانی هزاره قبل در لباس مارسی بود که تیم های بزرگی در فوتبال اروپا برای خرید رابرت پیرس، ستاره تکنیکی و فرانسوی اقدام کردند. البته رابرت پیرس در نهایت راهی آرسنال شده و روزهای فوق العاده ای را نیز در آن دوران طلایی توپچی ها سپری کرد. حالا رابرت پیرس در مورد نقش آرسن ونگر در این انتقال صحبت کرده است.

 

1140442

 

رابرت پیرس گفت: "لحظه سختی بود، احساس کردم که از موقعیت خوبی برخوردار هستم، زیرا باید یک گزینه را از بین رئال مادرید، یوونتوس و آرسنال انتخاب می کردم. تقریبا با رئال مادرید توافق کرده و قرارداد بسته بودم، اما آرسن ونگر چند بار با من تماس گرفت و و در پایان من را متقاعد کرد که به حرفش را گوش داده و آرسنال را انتخاب کنم.

 

خانواده من واقعا دوست نداشتند که من به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ منفی دهم، زیرا مادر من نیز اهل اسپانیا و متولد اویدو است. وقتی به او زنگ زدم تا خبر بدهم قصد دارد به آرسنال بروم و می خواهم پیشنهاد رئال مادرید را رد کنم، او به من گفت تو دیوانه ای، تو که انگلیسی بلد نیستی و با چنین شرایط باید به اسپانیا بروی. همه به من گفتند که بهتر است راهی رئال مادرید شوی، اما من حرف کسی را گوش ندادم و به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت دادم."

دیدگاه‌ها