کد خبر : 1716689 | 10 آبان 1399 ساعت 22:31 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر۲-۲ پارما؛ فرار از شکست در لحظات پایانی

اینتر و پارما در چهارچوب رقابتهای هفته ششم سری آ به تساوی 2-2 دست یافتند.

اینتر۲-۲ پارما؛ فرار از شکست در لحظات پایانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته امشب از سری مسابقات هفته ششم سری آ میزبان پارما بودند که این مسابقه چند دقیقه پیش به پایان رسید؛ دیداری که نهایتاً با نتیجه 2-2 پایان پذیرفت.

 

همان طور که انتظار می‌رفت اینتر از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت و فشار زیادی روی حریف خود ایجاد می کرد اما نتوانست در دقایق آغازین بازی حمله خطرناکی را روی دروازه پارما ترتیب دهد.

 

 

1540101

 

 

در ادامه روند بازی به همان شکل پیش رفت و اینتر مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نتوانست به شکل جدی دروازه حریف را تهدید کند.

 

با این حال اینتر می توانست در دقایق پایانی نیمه اول به گل برتری دست پیدا کند. ارسال خوب الکساندر کولاروف به اشراف حکیمی رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت تا کار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

در همان دقایق در ابتدای نیمه دوم یک شوک به اینتر وارد شد و این تیم دروازه اش را بازشده دید. ژروینیو، مهاجم پارما روی یک حرکت در عمق با دروازه اینتر تک به تک شد و با یک ضربه والی دروازه سمیر هندانوویچ را باز کرد.

 

 

1540103

 

 

در کمال ناباوری باز هم این پارما بود که توانست به گل دست پیدا کند. در دقیقه 61 دوباره ژروینیو روی یک حرکت در عمق با دروازه اینتر تک به تک شد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

در ادامه اینتر خیلی سریع توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. مارسلو بروزوویچ ستاره کروات نرآتزوری با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه پارما را باز کرد تا کار 2-1 شود.

 

 

1540102

 

 

در ادامه اینتر حملات زیادی روی دروازه پارما ترتیب داد و نهایتاً توانست در دقیقه 92 گل تساوی بخش را به ثمر برساند. ارسال الکساندر کولاروف با اشاره ایوان پریشیچ همراه بود تا کار 2-2 شود و بازی نیز با همین نتیجه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها