کد خبر : 1716743 | 11 آبان 1399 ساعت 10:45 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

زیباترین والی فصل؛ خودنمایی ژروینیو مقابل اینتر

در جریان تساوی 2-2 اینتر و پارما، ژروینیو ستاره پارما با یک ضربه والی تماشایی گلی به ثمر رساند که می‌تواند یکی از زیباترین گلهای این فصل سری آ باشد.

زیباترین والی فصل؛ خودنمایی ژروینیو مقابل اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در سن سیرو میزبان پارما بود. یکی از مهمترین اتفاقات این بازی پرافت و خیز که در نهایت برای اینتر با یک تساوی در دقیقه 90+2 به پایان رسید گل بسیار زیبایی بود که توسط ژروینیو ستاره پارما در اوایل نیمه دوم به ثمر رسید. یک والی سرضرب و تماشایی که می‌تواند به عنوان یکی از زیباترین گلهای فصل جاری سری آ شناخته شود.

 

1540218

 

در دقیقه 46 مسابقه پاس بلند بازیکنان پارما به ژروینیو ستاره ملی پوش ساحل عاجی این تیم رسید تا او با زدن یک ضربه والی سرضرب به گوشه دروازه میلان، سمیر هندانوویچ را مقهور کرده و اولین گل بازی را به شکلی تماشایی به ثمر برساند.

 

1540219

لحظه ارسال پاس بلند برای ژروینیو

 

1540221

ستاره پارما والی تماشایی خود را شلیک کرد

 

1540222

 به جز تماشای توپ کاری از هندانووویچ ساخته نیست

 

ژروینیو که پیش از این در سری آ سابقه بازی با پیراهن رم را داشته نشان داد روزهای خوبی را در پارما سپری می‌کند. اما این پایان درخشش ستاره ساحل عاجی در این مسابقه نبود. این ستاره 33ساله در دقیقه 62 هم دومین گل پارما را زد تا این تیم با نتیجه 2-0 از اینتر پیش بیفتد. اگر گل برازوویچ و در نهایت گل ایوان پریشیچ در دقیقه 90+2 نبود درخشش ژروینیو می توانست برای پیروزی پارما کافی باشد.

 

جالب اینجا است که گل تماشایی ژروینیو با ضربه والی به اینتر میلان صدمین گل دوران فوتبالی او بود.

 

1540224

 

صدمین گل دوران فوتبال ژروینیو به زیباترین شکل ممکن زده شد.

 

 

1540225

ژروینیو اسطوره آرسنال به سمت هت تریک کردن در مقابل اینترمیلان پیش می رود. آن هم در بازی خارج از خانه. چه مرد فوق العاده‌ای.

 

 

جالب اینجا است که اخیراً صحبتهای زیادی درباره انتقال ژروینیو به اینترمیلان در ماه ژانویه پیش رو مطرح شد. حتی در کنفرانس خبری پیش از بازی دیروز در این باره از آنتونیو کونته سرمربی اینتر در این باره سوال شد. کونته با ستایش از ستاره ساحل عاجی پارما گفت: " من درباره بازیکنانی که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند صحبت نمی‌کنم. او فوتبالیست بی نظیری است و کارش این روزها فوق العاده بوده است. ولی من برای پارما احترام زیادی قائلم. برای بازیکنان این تیم و از همه بیشتر برای بازیکنان خودم. من از بازیکنانی که دارم راضی هستم و به ژانویه، فوریه و مارس فکر نمی‌کنم بلکه همه فکر و ذکرم بازی فردا است".

 

 

دیدگاه‌ها