کد خبر : 1716710 | 11 آبان 1399 ساعت 01:30 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

آلاوس 1-1 بارسلونا: یک امتیاز ناامیدکننده

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل آلاوس با نتیجه 1-1 متوقف شدند.

آلاوس 1-1 بارسلونا: یک امتیاز ناامیدکننده

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که چند روز قبل در لیگ قهرمانان با نتیجه 2-0 یوونتوس را شکست دادند، در ادامه نتایج ناامیدکننده‌شان در رقابت های این فصل لالیگا، مقابل آلاوس با تساوی 1-1 متوقف شدند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند. در دقیقه 12 بود که پاس کلمنت لنگله، یک موقعیت خوب برای آنسو فاتی ایجاد کرد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه آلاوس پیدا نکرد.

5 دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که تا آستانه باز کردن دروازه بارسا پیش برود اما مندز که با پاس ریوخا صاحب موقعیت شده بود، نتوانست نتو را مغلوب کند.

در ادامه بار دیگر بازیکنان بارسا بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 24، چیزی نمانده بود که روی یک ضربه آزاد، مسی گل اول بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع بازیکن آلاوس باعث شد تا توپ از روی خط برگشت داده شود.

در حالی که بارسا به دنبال رسیدن به گل اول بازی بود، این آلاوس بود که توانست در دقیقه 31 پیش بیفتد. اشتباه نتو روی کنترل پاس رو به عقب جرارد پیکه باعث شد تا لوئیس روخا به سادگی دروازه بارسلونا را باز کند.

 

1540188

 

بعد از این گل فشار تیم بارسا افزایش پیدا کرد و بازیکنان این تیم در دقایق باقی مانده نیمه اول بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود آلاوس به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا با سه تعویض آغاز کرد و پیانیچ، ترینکائو و پدری به جای بوسکتس، دمبله و لنگله به میدان رفتند اما این تغییرات چندان تغییری در شرایط بازی ایجاد نکرد.

هرچند بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 62، آلاوس 10 نفره شد. خوتا که یک کارت زرد داشت، با خطا روی پیکه، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

تنها یک دقیقه بعد، بارسا به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب فاتی و تعلل مدافعان آلاوس، گریزمان درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1540191

 

مسی می توانست در دقیقه 65 بارسا را پیش بیندازد اما ضربه محکم او را پاچکو با یک شیرجه تماشایی دفع کرد تا دروازه آلاوس برای بار دوم باز نشود.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که برای زدن گل برتری تلاش زیادی کردند و حملات این تیم تا آخرین ثانیه های بازی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

با این تساوی بارسا از 6 بازی تنها 8 امتیاز کسب کرده و در رتبه دوازدهم جدول جای دارد. این در حالی است که رئال با 16 امتیاز از 7 بازی، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها