کد خبر : 1716758 | 11 آبان 1399 ساعت 12:02 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

تست وزنه برداران داخل اردو منفی است

بیرانوند: درباره کیانوش از کادرفنی بپرسید!

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: برای ما خیلی مهم است که مسابقات جام فجر گزینشی المپیک باشد.

بیرانوند: درباره کیانوش از کادرفنی بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی وزنه برداری از روز گذشته و بعد از گرفتن تست کرونا از همه اعضا به مدت 40 روز و به شکل قرنطینه آغاز شد. به همین بهانه با دبیر فدراسیون وزنه برداری تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت ملی پوشان حاضر در اردو و برنامه های پیش روی تیم ملی باخبر شویم. 


محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره وضعیت اردوی تیم ملی و مثبت شدن تست یک وزنه بردار گفت: نمی خواهم از کسی اسم ببرم. با این حال تمام کسانی که دیروز در اردو حاضر شدند، تستشان منفی است. این نفرات تا 40 روز بدون اینکه از اردو خارج شوند، تمرینات خود را پیگیری می کنند. 


وی درباره برنامه های پیش روی تیم ملی عنوان کرد: برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک هم به شمار می رود، یک تاریخ اولیه دادند. طبق این تاریخ مسابقات 10 اسفندماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود؛ اگرچه گفته شده این تاریخ دقیق نیست و تا یک ماه ممکن است جابجا شود. وزنه برداران خودشان را برای این مسابقات آماده می کنند. 


دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص احتمال برگزاری یا عدم برگزاری جام بین المللی فجر گفت: برای ما خیلی مهم است که مسابقات جام فجر گزینشی المپیک باشد. هر زمان پاسخ این سوال را بگیریم، درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تصمیم گیری می کنیم. به هر حال اینکه وزنه برداران ما یک گزینشی را در کشور خودمان سپری کنند، اهمیت بالایی دارد. 


بیرانوند درباره زمان برگزاری لیگ وزنه برداری افزود: در آذرماه هفته اول به میزبانی خوزستان مسابقات برگزار می شود. مهلتی به تیم ها دادیم که قراردادها و مدارک خود را تحویل دهند. در ابتدا 10 تیم اعلام آمادگی کردند که امیدوارم هر 10 تیم مدارک خود را تکمیل کنند. ما مجوز برگزاری مسابقات را گرفتیم. 
وی در پایان در خصوص علت غیبت کیانوش رستمی گفت: این موضوع را بهتر است از کادرفنی تیم ملی سوال کنید!

دیدگاه‌ها