کد خبر : 1716787 | 11 آبان 1399 ساعت 14:36 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

این بارسای عجیب؛ 25 شوت و 10 کرنر برای یک گل

بارسلونا در یکی از عجیب ترین شب های خود برابر آلاوس به تساوی 1-1 رسید.

این بارسای عجیب؛ 25 شوت و 10 کرنر برای یک گل

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین آلاوس با تساوی 1-1 متوقف شد. تیم تحت هدایت رونالد کومان موقعیت های گل زیادی خلق کرد ولی با بدشانسی و البته درخشش مدافعان و گلر آلاوس نتوانست به بیش از یک گل دست پیدا کند.

 

 

1540172

 

 

بارسا نیمه اول را روی اشتباه مسلم نتو گلر برزیلی خود که نتوانست پاس پیکه را به خوبی کنترل کند، در دقیقه 30 عقب افتاد و پس از آن روندی هجومی تر به خود گرفت. پس از یک نیمه پرحاشیه بارسا نیمه دوم را با سه بازیکن جدید شروع کرد. کومان ترجیح داد پدری، ترینکائو و پیانیچ را وارد زمین کند و آلاوس در زمین خود حبس شد.

پس از اخراج مدافع آلاوس در دقیقه 58 بارسا خیلی زود توسط گریزمان به گل تساوی دست پیدا کرد اما پس از آن هر چه زد به در بسته خورد. در پایان بازی آمار 25 شوت به سمت دروازه برای بارسا به ثبت رسید در حالی که حاصلش فقط یک گل بود.

 

 

1540160

 

 

بارسا بین دقایق 88 تا 90 چهار شوت به دروازه خطرناک داشت. اولی توسط سرجینیو دست که توسط گلر مهار شد. دومی توسط پیانیچ که بازهم گلر برگشت داد و دو بار دیگر توسط پیکه. اولی با ضربه سر و دومی شوت او محکم بود و توپ از بالای دروازه به اوت رفت. بارسا در این بازی 10 کرنر نیز ارسال کرد که نتیجه ای نداشت.

در پایان بازی رونالد کومان ضعف در تمام کنندگی بازیکنانش را زیر سوال برد و تاکید کرد که چنین اشتباهاتی قابل پذیرش نیستند چون به قیمت از دست رفتن پیروزی تمام می شوند.

 

دیدگاه‌ها