کد خبر : 1716831 | 11 آبان 1399 ساعت 17:28 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: یوونتوس در تمام بازی ها یک هدف دارد

جیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس مدعی شد کسب پیروزی هدف این باشگاه در تمامی رقابت ها است.

بوفون: یوونتوس در تمام بازی ها یک هدف دارد


به گزارش "ورزش سه"، دو تساوی متوالی در سری آ و در ادامه شکست خانگی در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد آندره پیرلو در همین شروع دوران مربیگری اش در یوونتوس شده است. بیانکونری امروز در سری آ به مصاف اسپزیا می رود و جیجی بوفون که در ترکیب ثابت بیانکونری قرار گرفته، تاکید کرد یوونتوس باید استحکام خود را در این شرایط حفظ کند.

 

1536655

 

جیجی بوفون گفت: "هدف مطمئنا کسب پیروزی است و این باید همیشه هدف یوونتوس در تمام مسابقات باشد. می دانیم که به دلایل بسیاری در شرایط حساسی قرار داریم، اما باید با قدرت، شجاعت، میل به پیروزی و عزم راسخ سه امتیاز را بدست آورده و همچنین فوتبال خوبی بازی کنیم. مهمترین موضوع این است که استحکام خود را حفظ کرده و عملکرد خوبی داشته باشید.

 

اسپزیا به خوبی سازمان یافته بوده که در هر منطقه ای از زمین شما را تحت فشار قرار داده، سرعت بالایی دارند و بر اساس بزرگترین نقاط قوت شان بنا شده اند و ما باید مراقب این تیم باشیم.سبک فوتبال مورد نظر آندره پیرلو حالا در ذهن ما نهادینه شده است. او در مواجهه با لحظات حساس بسیار آرام عمل کرده و راه حل هایی برای بنا کردن هدفی مهم به ما می دهد."

دیدگاه‌ها