کد خبر : 1716838 | 11 آبان 1399 ساعت 18:21 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان خودش می داند چقدر مهم است

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است هنوز تیمش فضا برای پیشرفت دارد.

پیولی: زلاتان خودش می داند چقدر مهم است

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز با تکیه بر گل دقایق پایانی زلاتان موفق شد با نتیجه 2-1 اودینزه را مغلوب کند و به روند فوق العاده خود در این فصل سری آ ادامه دهد. استفانو پیولی در پایان بازی از عملکرد بازیکنان تعویضی ابراز رضایت کرد و در مورد درخشش زلاتان نیز صحبت کرد.

 

استفانو پیولی گفت: "اودینزه با بازیکنانی چون ایگناسیو پوستو و جرارد دلوفئو متمایل به جناحین بازی کرد و ما در آنجا سعی کردیم به آنها حمله کنیم. ما همیشه تلاش می کنیم شرایط پست بازیکنان خود را در زمین با توجه به انتخاب های حریف تغییر دهیم و وقتی براهیم دیاز وارد زمین شد بازیکنان بیشتری هنگام حمله در اختیار داشتیم.

 

1538805

 

ساندرو تونالی خوب کار می کند، من چهار هافبک قدرتمند دارم و تونالی نیز باهوش است و دید مناسبی در میدان دارد، اما باید از نظر قدرت ذهنی تقویت شود. تونالی همچنین باید به همکاری با هافبک نزدیک به خودش عادت کند. اما در کل او بسیار قوی بود و یافتن بازیکنی جوان با ویژگی های او دشوار است.

 

من از عملکرد براهیم دیاز، دیگو دالوت و ساندرو تونالی و در کل بازیکنانی که در نیمه دوم وارد میدان شدند رضایت دارم. ما هنوز کاری انجام ندادیم و اتفاقات بازی امروز به ما می گوید که می توانیم پیشرفت کنیم. من برای بازیکنانی که کمتر بازی می کنند متاسفم. تیم هایی که فصل قبل از ما بالاتر بودند هنوز بسیار قدرتمند هستند، اما ما نیز بلند پرواز و مثبت هستیم و می دانیم که باید خیلی پیشرفت کنیم.

 

ایبرا می داند که چقدر برای رشد هم تیمی هایش مهم است. او می داند که این مسیر طولانی است، ما می خواهیم بر این چالش ها غلبه کنیمو این اهداف از هر نظر به ما کمک می کنند تا پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها