کد خبر : 1716842 | 11 آبان 1399 ساعت 18:20 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

رونالدو ناجی یوونتوس خواهد شد؟ (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس امروز در دیدار مقابل اسپزیا نیمکت نشین است.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان برگزاری رقابت های ملی، کریستیانو رونالدو در اردوی پرتغال به ویروس کرونا مبتلا شد و در ادامه چند بازی مهم یوونتوس از جمله مسابقه برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان را نیز از دست داد. بیانکونری در غیبت کریستیانو رونالدو نتایج چندان خوبی نگرفته و انتقادات از آندره پیرلو در همین ابتدای کار افزایش یافته است.

 

اما بالاخره دیروز اعلام شد جدیدترین تست کرونای کریستیانو رونالدو منفی شده و نام این ستاره پرتغالی در ترکیب ثابت مسابقه برابر اسپزیا در لیست قرار خواهد گرفت. البته آندره پیرلو در نشست خبری پیش از این مسابقه اعلام کرد او در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت و غیبت در تمرینات گروهی هفته های اخیر علت این تصمیم بوده است.

 

بر خلاف انتظار بازی آسانی در انتظار یوونتوس نبود و نیمه اول این مسابقه با تساوی 1-1 خاتمه یافت. به همین دلیل ممکن است در نیمه دوم پیرلو علیرغم احتمال عدم آمادگی کریستیانو رونالدو، او را راهی میدان کند. یوونتوس در دو دیدار اخیر خود در سری آ به تساوی دست یافته و در لیگ قهرمانان نیز مقابل بارسلونا مغلوب شد. عدم موفقیت در بازی امروز شرایط را برای پیرلو و شاگردانش دشوارتر خواهد کرد.

 

1540340

 

1540339

دیدگاه‌ها