کد خبر : 1716855 | 11 آبان 1399 ساعت 20:04 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: پیروزی می خواستیم و رونالدو کمک کرد

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس تاکید کرد تیمش در آینده پیشرفت خواهد کرد.

پیرلو: پیروزی می خواستیم و رونالدو کمک کرد


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد یوونتوس در دیدار مقابل اسپزیا در نیمه دوم و با ورود کریستیانو رونالدو به میدان متحول شد. این تیم با دبل ستاره پرتغالی در نهایت توانست 4-1 حریف خود را مغلوب کند. آندره پیرلو مدعی شد هنوز تیمش را به طور کامل نساخته و این روند در طول ادامه فصل رخ خواهد داد.

 

آندره پیرلو گفت: "در نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کردیم و باید کار را همان موقع تمام می کردیم، وقتی اینگونه نشود هر حریفی برای شما خطرساز خوهد بود. اما در نیمه دوم با قدرت وارد میدان شدیم و به سه گل دست یافتیم. پائولو دیبالا عملکرد خوبی داشت، اما او هنوز به مرز اوج آمادگی هم نرسیده و ما در انتظار پیشرفت این بازیکن در طول فصل هستیم.

 

1531389

 

وقتی دفاع می کنیم باید به دو وینگر خود نزدیک باشیم. ما در حال بنا کردن یوونتوس جدید هستیم و 60 الی 70 درصد مسیر طی شده است. بازگشت بازیکنان مصدوم نیز در این میان اهمیت زیادی دارد.

 

ما باید سریعتر بازیکنان را بین خطوط پیدا کنیم و سپس فقط باید در تلاش برای حمله به محوطه جریمه حریف باشیم. من سعی می کنم شرایط را در فاز دفاعی ساده تر کنم تا بازیکنان بیشتر به سمت جلو حرکت کنند و نیاز کمتری به دوندگی داشته باشند. ما در حال رشد هستیم، بازیکنان مصدوم نیز در حال بازگشت هستند و در ادامه ما فرصت خواهیم داشت تا در مورد برخی از موارد تاکتیکی از جمله مسائل دفاعی کار کنیم.

 

ما تحت هر شرایطی به دنبال پیروزی بودیم و رونالدو به ما کمک کرد. ما سیستم خود را کمی تغییر دادیم. می دانستیم که اگر آرتور کمی عقب تر بازی کند آزادتر خواهد بود. رونالدو در حال پیشرفت است و ما منتظر او بودیم. هم او و هم پائولو دیبالا بهتر می شوند و باید ببینیم بازیکنان در روزهای آینده چه احساسی دارند."

دیدگاه‌ها